/ Forside / Teknologi / Internet / Browser / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Browser
#NavnPoint
Klaudi 20366
molokyle 12124
o.v.n. 8114
miritdk 4839
stl_s 3840
refi 3598
dk 2598
arlet 2470
tedd 2383
10  webnoob 2075
Firefox og URL-linie
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 15-04-05 07:45

Greetings!

Hvis jeg skriver en halv URL, vælger resten i history og misser valget,
så ender jeg på et site der udbyder .com-domæner. Hvordan afliver jeg
den funktion?
Jeg skal ikke tilbydes noget-som-helst; jeg skal have en fejlmeddelelse



--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

 
 
Kim Ludvigsen (15-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 15-04-05 09:21

Den 15-04-05 08.45 skrev Jesper G. Poulsen følgende:

> Hvis jeg skriver en halv URL, vælger resten i history og misser valget,
> så ender jeg på et site der udbyder .com-domæner. Hvordan afliver jeg
> den funktion?

Hvordan misser valget? Hvilken side kommer du ind på, en generel
fejl-side, en reklameside, eller en som har købt det domæne, som du ved
en fejl kom ind på?

> Jeg skal ikke tilbydes noget-som-helst; jeg skal have en fejlmeddelelse
>

Vi vil have en præcis beskrivelse. Uden sådan en risikerer du, at en vis
Jesper G. Poulsen kommer og brokker sig.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Spar på tastetrykkene med Flashpaste, der husker tekst for dig.
http://kimludvigsen.dk

Jesper G. Poulsen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 16-04-05 06:41

Kim Ludvigsen skrev:

> Hvordan misser valget? Hvilken side kommer du ind på, en generel

Musen smutter og jeg misser den URL jeg sigtede efter.

> fejl-side, en reklameside, eller en som har købt det domæne, som du
> ved en fejl kom ind på?

FF defaulter til .com, kan jeg se. Hvordan slipper jeg så af med dette?

> Vi vil have en præcis beskrivelse. Uden sådan en risikerer du, at en
> vis Jesper G. Poulsen kommer og brokker sig.




--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Kim Ludvigsen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 16-04-05 09:01

Den 16-04-05 07.40 skrev Jesper G. Poulsen følgende:
> Kim Ludvigsen skrev:
>
>>Hvordan misser valget? Hvilken side kommer du ind på, en generel
>
> Musen smutter og jeg misser den URL jeg sigtede efter.

Jeg er stadig ikke med, for så burde du jo få en af de andre URL'er i
history, og den burde da virke.

> FF defaulter til .com, kan jeg se. Hvordan slipper jeg så af med dette?

Det kan du desværre ikke. Indstillingsmuligheden er der, og den virker
fint i Mozilla og har også virket i ældre Firefox'er. Men i 1.0x virker
den ikke. Fejlen skulle være rettet i de natlige builds og i version
1.1, når den engang kommer. Du kan finde indstillingen på denne side i
afsnittet "Dansk i adressefeltet", men som sagt virker den ikke endnu:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-firefox-trin-avancerede.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot
og SpywareGuard.
http://kimludvigsen.dk

Jesper G. Poulsen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 16-04-05 18:32

Kim Ludvigsen skrev:

> Jeg er stadig ikke med, for så burde du jo få en af de andre URL'er i
> history, og den burde da virke.

Jeg får ingenting. Den regner med at den skal default'e med et
..com-domæne.

> på denne side i afsnittet "Dansk i adressefeltet", men som sagt

Den skal slet ikke default'e til noget. Den skal bare melde fejl.
IE kan gøre det. :-/


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Jesper G. Poulsen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 16-04-05 18:40

Jesper G. Poulsen skrev:

> Den skal slet ikke default'e til noget. Den skal bare melde fejl.

Jeg prøvede mig frem og fandt en løsning...

Ved følgende preferences slettes værdien:
browser.fixup.alternate.prefix
browser.fixup.alternate.suffix


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Kim Ludvigsen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 16-04-05 21:21

Den 16-04-05 19.40 skrev Jesper G. Poulsen følgende:
> Jesper G. Poulsen skrev:
>
> Jeg prøvede mig frem og fandt en løsning...
>
> Ved følgende preferences slettes værdien:
> browser.fixup.alternate.prefix

Er du sikker på, du vil slette den? Det er den, som automatisk sætter
www. foran, hvis en side uden w'er ikke findes. Den burde ikke gøre
nogen forskel på dit problem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.
http://kimludvigsen.dk

Asbjorn Hojmark (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 16-04-05 21:37

On Sat, 16 Apr 2005 22:20:55 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>> browser.fixup.alternate.prefix

> Er du sikker på, du vil slette den? Det er den, som automatisk sætter
> www. foran, hvis en side uden w'er ikke findes. Den burde ikke gøre
> nogen forskel på dit problem.

Jeg har slået det fra, altså både pre- og suffix. Jeg foretrækker, at
browseren ikke forsøger at gøre sig klog på, hvad jeg *kunne* have
ment, da jeg tastede en URL.

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Kim Ludvigsen (16-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 16-04-05 22:51

Den 16-04-05 22.36 skrev Asbjorn Hojmark følgende:

> Jeg har slået det fra, altså både pre- og suffix. Jeg foretrækker, at
> browseren ikke forsøger at gøre sig klog på, hvad jeg *kunne* have
> ment, da jeg tastede en URL.

Det er selvfølgelig smag og behag. Jeg er glad for, at jeg ikke behøver
indtaste w'erne. Det eneste irriterende er de sites, som kræver w'er, og
som samtidig har lavet en speciel w-fri side, der fortæller, at der ikke
er noget på siden.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.
http://kimludvigsen.dk

Jesper G. Poulsen (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 17-04-05 10:43

Kim Ludvigsen skrev:

> behøver indtaste w'erne. Det eneste irriterende er de sites, som
> kræver w'er, og som samtidig har lavet en speciel w-fri side, der
> fortæller, at der ikke er noget på siden.

Det er mit mål at lave mine på den måde. Samt at optimere dem til Lynx



--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Kim Ludvigsen (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 17-04-05 10:58

Den 17-04-05 11.43 skrev Jesper G. Poulsen følgende:
> Kim Ludvigsen skrev:
>
>>behøver indtaste w'erne. Det eneste irriterende er de sites, som
>>kræver w'er, og som samtidig har lavet en speciel w-fri side, der
>>fortæller, at der ikke er noget på siden.
>
> Det er mit mål at lave mine på den måde.
>

Hvis du vil være rigtig ond, så redirecter du selvfølgelig siden uden
w'er til noget helt andet, for eksempel www.microsoft.dk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at bruge de gratis anti-spywareprogrammer Ad-Aware, Spybot
og SpywareGuard.
http://kimludvigsen.dk

Asbjorn Hojmark (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Asbjorn Hojmark


Dato : 17-04-05 19:15

On Sun, 17 Apr 2005 11:58:09 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Hvis du vil være rigtig ond, så redirecter du selvfølgelig siden uden
> w'er til noget helt andet, for eksempel www.microsoft.dk.

Orv en god idé. Tak!

-A
--
The Usenet Sect -- Resistance is futile. You will assimilate ò-|

Rudi Stegen (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 17-04-05 20:40

Hej Jesper G. Poulsen, du skrev i dk.edb.internet.software.browser:

> Samt at optimere dem til Lynx

Det kan bestemt anbefales. Blot man laver nogle tables, fordi noget
skal stå i kolonner, brokker lynx sig, hvis man ikke stopper lidt
egentlig unødvendige (dvs. jf. W3C-standarden) koder ind. Ellers bliver
de vinde og skæve.

Når jeg har skullet lave en side med ændret opbygning, har jeg været så
heldig, at flere gerne ville teste, indtil den var nydelig også i lynx.

Fx (ja, den er håbløs forældet ud, men dengang den var aktuel og linket
til) <http://stegen.dk/adres2.htm#open>. Legart var så venlig at teste
og så smide et skærmskud (<http://stegen.dk/temp/lynx.jpg>), da den så
tilfredsstillende ud.

(Ja, det hjælper ikke at ændre grafikformatet, det kan ikke stå bedre,
og det er ikke mig, der har lavet det

--
Hygge fra Århus - Rudi

Jesper G. Poulsen (19-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 19-04-05 14:11

Rudi Stegen skrev:

> > Samt at optimere dem til Lynx
> Det kan bestemt anbefales. Blot man laver nogle tables, fordi noget

Ja, men havde tænkt mig at gå til yderlighederne... Tekst og baggrund i
samme farve

> Når jeg har skullet lave en side med ændret opbygning, har jeg været
> så heldig, at flere gerne ville teste, indtil den var nydelig også i
> lynx.

Se, dét er godt håndværk


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Rudi Stegen (19-04-2005)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 19-04-05 23:03

Hej Jesper G. Poulsen, du skrev i dk.edb.internet.software.browser:

> Ja, men havde tænkt mig at gå til yderlighederne... Tekst og
> baggrund i samme farve

Og links, ubrugte som brugte. Men det er da også udmærket i fx MSIE,
blot man husker Ctrl+A, fx <http://stegen.dk/temp/onecolor.htm>.

Det var måske ligefrem en god ide, du kom på der. Specielt hvis man
veksler lidt mellem nogle sider flerfarvede, andre ensfarvede. Det
kræver mere opmærksomhed fra eventuelle brugere

--
Hygge fra Århus - Rudi

Kristian Thy (20-04-2005)
Kommentar
Fra : Kristian Thy


Dato : 20-04-05 10:05

Rudi Stegen wrote:
> Hej Jesper G. Poulsen, du skrev i dk.edb.internet.software.browser:
[...]
> Det var måske ligefrem en god ide, du kom på der. Specielt hvis man
> veksler lidt mellem nogle sider flerfarvede, andre ensfarvede. Det
> kræver mere opmærksomhed fra eventuelle brugere

I to lyder som nogen der ville sætte pris på programmeringssproget
whitespace: http://compsoc.dur.ac.uk/whitespace/

\\kristian
--
Thomas Madsens fremragende guide til sikring af Windows:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/

Jesper G. Poulsen (20-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 20-04-05 11:11

Kristian Thy skrev:

> I to lyder som nogen der ville sætte pris på programmeringssproget
> whitespace: http://compsoc.dur.ac.uk/whitespace/

Kender du Lynx ?

Lynx er en tekstmode-browser der er ligeglad med websnedkerens
farvekodning af tekst og links. Der navigeres vha. piltasterne.


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Kristian Thy (20-04-2005)
Kommentar
Fra : Kristian Thy


Dato : 20-04-05 15:15

Jesper G. Poulsen wrote:
> Kender du Lynx ?

Okkejada. Dejligt program, omend jeg har nogle problemer med at få det
til at virke med min mus.

\\kristian
--
Thomas Madsens fremragende guide til sikring af Windows:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/

Peter Brodersen (20-04-2005)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 20-04-05 19:21

On 20 Apr 2005 10:11:26 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Lynx er en tekstmode-browser der er ligeglad med websnedkerens
>farvekodning af tekst og links. Der navigeres vha. piltasterne.

Lynx er et program, der ikke er fulgt med tiden. Det lader til at der
er en dogmatisk tankegang med at blot fordi man kan ignorere
hvad-der-nu-opfindes-af-html-sjov, så kan man også være ligeglad med
muligheder på HTTP-fronten.

Der er fx ingen grund til at lynx skal åbne en ny tcp-forbindelse for
hvert eneste request. keepalive er tilsyneladende et fy-ord, for "det
er jo sådan noget moderne noget". Derudover er der en række
interface-mæssige elementer, der er belastende (warnings med lange
delays, m.m.), som ganske enkelt bare giver en dårligere oplevelse.

Så kan vi ikke blive enige om at lade være med at anbefale lynx, med
mindre, vi virkelig har god grund til det fremfor oplagte alternativer
(som fx links eller w3m)?

--
- Peter Brodersen

Jesper G. Poulsen (20-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 20-04-05 20:42

Peter Brodersen skrev:

> Så kan vi ikke blive enige om at lade være med at anbefale lynx, med
> mindre, vi virkelig har god grund til det fremfor oplagte alternativer

Nej. Lynx findes til en lang række af platforme og det bør være et
minimumsgrundlag for en god side at den virker i Lynx. Keep It Simple
Stupid (KISS). Der er ingen grund til at flotte sig med tung grafik -
der gør ikke funktionaliteten af en side bedre; det kan tilgengæld
bruges til at skjule en websnedkers manglende evner udi HTML.


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Peter Brodersen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 21-04-05 00:42

On 20 Apr 2005 19:41:48 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Keep It Simple
>Stupid (KISS). Der er ingen grund til at flotte sig med tung grafik -
>der gør ikke funktionaliteten af en side bedre; det kan tilgengæld
>bruges til at skjule en websnedkers manglende evner udi HTML.

Jamen... det er netop misforstået KISS (eller misforstået tolerance,
om man vil), at lynx opfører sig som en gammel krikke
interface-mæssigt. Der er ikke en eneste grund til at når nogle får
leveret en klient i 2005, at den så som nævnt ikke understøtter fx
keep-alive, hvilket alt andet lige vil give brugeren en bedre
oplevelse.

Det har intet med HTML at gøre, og at undskylde det med KISS er for
mig efterrationalisering. Programmet må stadigvæk gerne være snedigt.

--
- Peter Brodersen

Peter Brodersen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 21-04-05 01:03

... og så lige lidt mere:

On 20 Apr 2005 19:41:48 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Der er ingen grund til at flotte sig med tung grafik -
>der gør ikke funktionaliteten af en side bedre; det kan tilgengæld
>bruges til at skjule en websnedkers manglende evner udi HTML.

Problemet er tillige, at lynx heller ikke hjælper noget, idet flere
tilfælde af mærkelig udseende skyldes lynx selv. Dens table-support er
blevet en lille smule bedre, men den er stadigvæk håbløs grundet dens
1-pass-opførsel.

I flere tilfælde kan man måske passende råbe "Brug CSS i stedet for
tables", men det er ikke ensbetydende med at tables aldrig kan eller
må bruges.

Hvis lynx virkelig skulle være et værktøj for at se om folk misbrugte
HTML, så burde den i stedet erstatte dens egen dårlige tabel-rendering
med et skilt med teksten: "BRUG CSS OG IKKE TABELLER TIL LAYOUT (og så
forholder jeg mig ikke til om det er tilfældet her)".

Så som browser er den ineffektiv og bliver hurtigt ubrugelig. Som
HTML-teste-værktøj er den ligeledes ubrugelig, fordi den ikke
indikerer om HTML'en er noget slam, men blot om den tilfældigvis selv
kan vise en måske i øvrigt korrekt side korrekt. Måske kan jeg forstå,
at man vil bruge den til lige at se websiden gennem noget, der minder
om øjnene på en spider eller lignende, men også her findes der øvrige
gode metoder.

links lader i øvrigt til at kunne bruges på de samme platforme som
lynx.

--
- Peter Brodersen

Jesper G. Poulsen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 21-04-05 08:33

Peter Brodersen skrev:

> I flere tilfælde kan man måske passende råbe "Brug CSS i stedet for
> tables", men det er ikke ensbetydende med at tables aldrig kan eller
> må bruges.

Tables er uhensigtsmæssige i enhver henseende, så hvorfor holde fast i
dem?

> links lader i øvrigt til at kunne bruges på de samme platforme som
> lynx.

Ikke helt. Der mangler en DOS-udgave, bla.


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Kristian Thy (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Kristian Thy


Dato : 21-04-05 10:38

Jesper G. Poulsen wrote:
> Tables er uhensigtsmæssige i enhver henseende, så hvorfor holde fast i
> dem?

De er da meget gode til at opstille tabulare data.

\\kristian
--
Thomas Madsens fremragende guide til sikring af Windows:
http://home18.inet.tele.dk/madsen/windows/tjenester/

Jesper G. Poulsen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 21-04-05 12:51

Kristian Thy skrev:

> De er da meget gode til at opstille tabulare data.

Det kan gøres bedre på anden vis...


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Jens Gyldenkærne Cla~ (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~


Dato : 21-04-05 14:05

Jesper G. Poulsen skrev:

> Det kan gøres bedre på anden vis...

Fortæl, fortæl.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Svar venligst under det du citerer, og citer kun det der er
nødvendigt for at forstå dit svar i sammenhængen. Se hvorfor og
hvordan på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Peter Brodersen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 21-04-05 14:52

On 21 Apr 2005 07:32:41 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Tables er uhensigtsmæssige i enhver henseende, så hvorfor holde fast i
>dem?

Hvis man skal opstille data (ikke layout) i tabelform, hvad er så
bedre end tabeller, der ligeledes egner sig til struktureret import og
eksport?

>> links lader i øvrigt til at kunne bruges på de samme platforme som
>> lynx.
>Ikke helt. Der mangler en DOS-udgave, bla.

lynx virker heller ikke i DOS eller Win3.11, ifgl.
http://lynx.browser.org/

--
- Peter Brodersen

Jesper G. Poulsen (21-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 21-04-05 20:29

Peter Brodersen skrev:

> lynx virker heller ikke i DOS eller Win3.11, ifgl.
> http://lynx.browser.org/

http://www.rahul.net/dkaufman/


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Martin Moller Peders~ (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Martin Moller Peders~


Dato : 02-05-05 12:54

In <d466kf$5og$1@news.klen.dk> Peter Brodersen <usenet2005@ter.dk> writes:

>On 20 Apr 2005 10:11:26 GMT, "Jesper G. Poulsen"
><ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Så kan vi ikke blive enige om at lade være med at anbefale lynx, med
>mindre, vi virkelig har god grund til det fremfor oplagte alternativer
>(som fx links eller w3m)?

Det er nu godt at kende lynx, naar man skal administrator en cisco
firewall med lynx.

/Martin

Peter Brodersen (02-05-2005)
Kommentar
Fra : Peter Brodersen


Dato : 02-05-05 13:05

On Mon, 2 May 2005 11:54:07 +0000 (UTC), Martin Moller Pedersen
<tusk@daimi.au.dk> wrote:

>Det er nu godt at kende lynx, naar man skal administrator en cisco
>firewall med lynx.

Lynx' dump-funktion er også fin til forskellige formål, hvor det måske
ikke er hensigtsmæssigt med en ascii-monospace-visualisering, som w3m
laver (hvilket selvfølgelig er fint nok, når man sidder og arbejder
med det, men ikke så praktisk, hvis indholdet skal indgå i en større
kontekst). Men mon ikke, man kan lære det efter behov?

(router-administration via en browser lyder nu ikke så automatisér-
eller skalérbart)

--
- Peter Brodersen

Kim Ludvigsen (20-04-2005)
Kommentar
Fra : Kim Ludvigsen


Dato : 20-04-05 12:45

Den 20-04-05 11.04 skrev Kristian Thy følgende:

> I to lyder som nogen der ville sætte pris på programmeringssproget
> whitespace: http://compsoc.dur.ac.uk/whitespace/

Endelig et programmerinsgsprog, jeg kan finde ud af at bruge!

Jeg har allerede skrevet mit første program, som løser en masse problemer:
Peace in the World

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvorfor bliver spammerne ved med at spamme dig, og hvordan minimerer
du spammængden.
http://kimludvigsen.dk

Jesper G. Poulsen (17-04-2005)
Kommentar
Fra : Jesper G. Poulsen


Dato : 17-04-05 10:42

Kim Ludvigsen skrev:

> Er du sikker på, du vil slette den? Det er den, som automatisk sætter

Ja, jeg er sikker...


--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493
- Look, this is Debian. They don’t release things until you have to
fire rockets at the thing to stop it working

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408526
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste