IE6 seneste sikkerhedopdatering spærrer fo~
Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 13-04-05 14:30

Vær forsigtig med at hente og installere den seneste opdatering til IE6 -
den lukker for adgangen til menupunktet "Indstillinger", så man ikke kan
ændre browseropsætningen ad den vej. Det, selvom min brugerprofil er
computeradministrator.

Man har mulighed for at ændre en del ting ved i stedet at gå ind i
Kontrolpanel, og så Internetindstillinger. Men fx Opstartssiden kan ikke
ændres ad den vej, så den kan ikke længere ændres.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : John

Dato : 13-04-05 15:18

"H.T. Ohlsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> Kontrolpanel, og så Internetindstillinger. Men fx Opstartssiden kan ikke
> ændres ad den vej, så den kan ikke længere ændres.

Hmm... ingen problemer her. Har netop installeret alle nye opdateringer på 2
putere med xp/sp2, og alt virker fint.

Obs: Check også Office-update, hvis Office er installeret:
http://office.microsoft.com/da-dk/officeupdate/default.aspx

Mvh John

Fra : L.E.P.

Dato : 13-04-05 15:31

Wed, 13 Apr 2005 15:29:42 +0200, skrev "H.T. Ohlsen" <nntp@ohlsen.dk>
:

> [...]
>Kontrolpanel, og så Internetindstillinger. Men fx Opstartssiden kan ikke
>ændres ad den vej, så den kan ikke længere ændres.

Det er ikke sket hos mig - her virker det som det plejer.

Hilsen Lars

Fra : NikonPro.dk

Dato : 13-04-05 15:39

"H.T. Ohlsen" <nntp@ohlsen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Kontrolpanel, og så Internetindstillinger. Men fx Opstartssiden kan ikke
> ændres ad den vej, så den kan ikke længere ændres.

Alt her virker også ok på 3 maskiner med XP PRO DK SP2 og opdateringer fra i
aftes til både Windows og Office 2003

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 13-04-05 16:14

> [...]
> Kontrolpanel, og så Internetindstillinger. Men fx Opstartssiden kan ikke
> ændres ad den vej, så den kan ikke længere ændres.

Det har jeg nu ikke opdaget endnu. Her kører to maskiner upåagtet videre.

Hans-Jørgen

Hjemmeside:
http://home4.inet.tele.dk/sindholt/

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 20-04-05 19:53

On Wed, 13 Apr 2005 17:14:18 +0200, Hans-Jørgen Sindholt wrote:

> Det har jeg nu ikke opdaget endnu. Her kører to maskiner upåagtet videre.

Det er i mellemtiden vendt tilbage til at fungere som hidtil. Besynderligt.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik