Firefox. Certifikat. Adgangskode.
Fra : Etik Thisted

Dato : 07-04-05 08:11

Efter import af certifikat skal (selvfølgelig) indtastes en adgangskode.
Det er endnu ikke lykkedes for mig at få en godkendt.
Hvad er kriterierne for adgangskoder i Firefox?
Erik Thisted.

Fra : Bo Christensen

Dato : 08-04-05 23:22

Etik Thisted skrev:
> Hvad er kriterierne for adgangskoder i Firefox?

Jeg ved det ikke, men hvis du benytter de samme regler som der gælder
for TDC OCES (mindst 8 tegn, store og små bogstaver, tal) så virker det.

--
Bo

Fra : Erik Thisted

Dato : 09-04-05 06:34

Bo Christensen wrote:

> Jeg ved det ikke, men hvis du benytter de samme regler som der gælder
> for TDC OCES (mindst 8 tegn, store og små bogstaver, tal) så virker det.

Tak for svaret Bo.
Som du skriver regnede jeg også med, men jeg har prøvet med 12, 13, 14
og 19 tegn. Det bliver ikke godkendt af Firefox som masterkeyword.
Når det virker med 8 tegn ved dig må jeg se på mine indstillinger i Ff.
Erik Thisted.