Skærme
Fijala 3554
Adaptor spørgsmål. Vil gerne bruge to skæ~
Fra : cogco

Dato : 05-03-05 10:19

Hej

Ja, jeg har et grafikkort med både den "almindelige" skærm port og en DVI
port. Vil gerne bruge to skærme på samme grafik kort. MEn det er to "gamle"
skærme, begge med VGA stik, tror jeg det hedder.

Hvor finder jeg en form for adaptor til DVI porten så den anden skærm kan
sættes til?

Kan ikke lige finde en på EDB priser.

Claus

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-03-05 11:50

"cogco" <cogco@aub.dk> crashed Echelon writing

> Hvor finder jeg en form for adaptor til DVI porten så den anden skærm
> kan sættes til?
>
> Kan ikke lige finde en på EDB priser.

Yearp edbpriser var ikke til hjælpe, men med google fandt jeg elgiganten
http://shor.ter.dk/150087311

--
Bjarke Andersen

Fra : heuten