Anbefalinger til MB og køler
Fra : Pussyman

Dato : 29-05-01 17:17

Jeg tænker på at købe ny computer

Det skal være følgende:

Athlon Thunderbird 1333MHz
Apacer 256MB DDR-SDRAM PC2100

Men hvilket motherboard er rigtigt godt? som understytter
DDR-SDRAM PC2100. Og hviken køler til en Athlon Thunderbird 1333MHz er
rigtig god?

Glæder mig til at høre jeres erfaringer og viden.

ICQ#64371308

Fra : Lind

Dato : 29-05-01 22:01

Jeg vil helt klart vælge et Asus A7M266 motherboard på nuværende tidspunkt,
det kører med AMD 760 chipssættet, som stadig går for at være det hurtigste.
Og Asus går man heller ikke helt galt i byen med !!!

Jeg har selv et Slot A motherboard med AMD 750 chipssæt, det er godt nok
ikke det hurtigste mere, men det har altid været ret stabilt, og det har
AMD's chipssæt også ry for at være...

Med hensyn til køleren så har der lige været en kæmpe test på
www.tomshardware.dk der ville jeg helt klart vælge en Silverado fra tyske
Noise Control, hvis der er plads til den i kabinettet, det skal du nok lige
forhøre dig om først.
Den skulle køle fantastisk samtidig med at det er en af mest lydsvage, som
jeg ser som et stort plus.

VH.

Lind