|
| Øv, sikken lang leveringstid på en s939 35~ Fra : JK |
Dato : 29-03-05 08:47 |
|
Hej
Kan ikke lige forstå hvorfor shg fortæller mig en leveringstid som er
18. maj !
Helt ude i skoven !
John
| |
Hansen (29-03-2005)
| Kommentar Fra : Hansen |
Dato : 29-03-05 09:27 |
|
Nå.
"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> skrev i en meddelelse
news:js1i41hl11ss1npvfhrecpp1qg606ssq8p@4ax.com...
> Hej
>
> Kan ikke lige forstå hvorfor shg fortæller mig en leveringstid som er
> 18. maj !
>
> Helt ude i skoven !
>
> John
| |
kenzo (29-03-2005)
| Kommentar Fra : kenzo |
Dato : 29-03-05 11:11 |
|
Så bestil det et andet sted, hvad er problemmet?
| |
JK (29-03-2005)
| Kommentar Fra : JK |
Dato : 29-03-05 12:03 |
|
On Tue, 29 Mar 2005 12:11:15 +0200, "kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk>
wrote:
>Så bestil det et andet sted, hvad er problemmet?
>
Bestilling med dankort betaling er vel ikke sådan lige til at se bort
fra, før den er officielt annuleret. Så har jeg bøvl med at sælge den
cpu, og det bliver med tab. De har endnu ikke bekræftet en annulering.
Desuden mener jeg, at det må være en fejl. Den cpu er da lagervare
andre steder.
J
| |
Bjarke Andersen (29-03-2005)
| Kommentar Fra : Bjarke Andersen |
Dato : 29-03-05 12:49 |
|
JK <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> crashed Echelon writing
news:m9di411asf7dl7hu472q517dj91rogp3la@4ax.com:
> Desuden mener jeg, at det må være en fejl. Den cpu er da lagervare
> andre steder.
Hvorfor må det være en fejl?
SHG laver deres egne maskiner, samler sikkert ud fra et varelager som de
osse sælger ud af, pludselig løber de tør, måske fordi de fleste ønsker
handle der.
SHG prøver at genopfylde deres lager, men leverandøren melder alt udsolgt
og levering i maj måned. Desuden har SHG måske en lang liste af kunder, der
står i kø for en maskine med, eller processoren selv.
Du kan jo bare som skrevet tidl. annullere din ordre og købe andetsteds.
--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address
| |
Peet (29-03-2005)
| Kommentar Fra : Peet |
Dato : 29-03-05 16:26 |
|
"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns96288C9D9651Fbjoegdk@130.225.247.90...
> SHG laver deres egne maskiner, samler sikkert ud fra et varelager som de
> osse sælger ud af, pludselig løber de tør, måske fordi de fleste ønsker
> handle der.
Det lyder ikke sansynligt de fleste skulle ønske det, så har de
i hvert fald aldrig købt noget der som var defekt.
| |
Martin Petersen (29-03-2005)
| Kommentar Fra : Martin Petersen |
Dato : 29-03-05 17:29 |
|
Peet - Peet500@hotmail.com
424973f9$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk
skrev følgende:
> "Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
> news:Xns96288C9D9651Fbjoegdk@130.225.247.90...
>> SHG laver deres egne maskiner, samler sikkert ud fra et varelager
>> som de osse sælger ud af, pludselig løber de tør, måske fordi de
>> fleste ønsker handle der.
>
> Det lyder ikke sansynligt de fleste skulle ønske det, så har de
> i hvert fald aldrig købt noget der som var defekt.
Og jeg er så en af dem der har haft adskillige RMA sager gennem SHG.. Uden
nogen som helst problemer....
--
Martin Petersen
"A low voter turnout, is an indication
of fewer people going to the polls." - GWB
| |
Ukendt (29-03-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 29-03-05 19:27 |
|
Martin Petersen wrote:
> Peet - Peet500@hotmail.com
> 424973f9$0$78281$157c6196@dreader1.cybercity.dk
> skrev følgende:
>
>>"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse
>>news:Xns96288C9D9651Fbjoegdk@130.225.247.90...
>>
>>>SHG laver deres egne maskiner, samler sikkert ud fra et varelager
>>>som de osse sælger ud af, pludselig løber de tør, måske fordi de
>>>fleste ønsker handle der.
>>
>>Det lyder ikke sansynligt de fleste skulle ønske det, så har de
>>i hvert fald aldrig købt noget der som var defekt.
>
>
> Og jeg er så en af dem der har haft adskillige RMA sager gennem SHG.. Uden
> nogen som helst problemer....
>
Hvordan lykkedes det dig at komme igennem uden problemer, jeg har haft
en elendig RMA oplevelse med dem. er der 'tricks' man skal udføre for at
deres RMA handling bliver tålelig?
--
--
Mvh.
Claus Albæk
claude@eugina.dk
| |
Jakob M (29-03-2005)
| Kommentar Fra : Jakob M |
Dato : 29-03-05 20:32 |
|
> Hvordan lykkedes det dig at komme igennem uden problemer, jeg har haft en
> elendig RMA oplevelse med dem. er der 'tricks' man skal udføre for at
> deres RMA handling bliver tålelig?
Grib knoglen. Jeg fik en defekt harddisk, ringede til dem og dagen efter
havde jeg en ny. Vel at mærke inden jeg havde sendt den gamle tilbage.
Mvh
Jakob
| |
CopyCat (29-03-2005)
| Kommentar Fra : CopyCat |
Dato : 29-03-05 21:24 |
|
>
> Grib knoglen. Jeg fik en defekt harddisk, ringede til dem og dagen efter
> havde jeg en ny. Vel at mærke inden jeg havde sendt den gamle tilbage.
>
Jeg har lige købt en pakke med kabinet og strømforsyning, samme pakke som
jeg har købt 4 gange før, men denne gang var der en anden strømforsyning
med, 420 mod 400 watt før, det var der jo ingen problemer i, bortset fra at
med den 420W var ATX kablet blevet 10 cm kortere , og kan nu ikke nå ned til
bundkortet som er et Abit Nf7-s2.
Jeg skrev fluks til dem og bedte om at få den byttet, og fik et surt svar
fra CS som fortalte mig at hvis jeg 'troede' jeg havde fået den forkerte
vare kunne jeg da sende den tilbage på min returret.
d. 14. skrev tilbage at jeg 'Vidste' at den var forkert og at jeg ville have
den byttet til den rigtige som jeg har fået før (og som kan nå).
Det fik jeg aldrig svar på fra CS, så jeg ringede idag og fik at vide at
deres vareangivelser var vejledene og kunne ændres uden varsel og så kunne
jeg ikke få byttet PSU uden at sende kabinettet retur fordi at det var solgt
som en "pakke" jeg kunne heller ikke få det byttet fordi at de 14 dages
returret var ovre.
Jeg spurgte CS hvorfor han ikke havde svaret på min mail og fik at vide at
han altid svarede på sine mail.
Tak for KAFFE ..
Begge strømforsyninger figurerer i deres varesortiment som løse dele og er
faktisk også leveret som løse dele, så det kunne vel næppe være der det var
galt ..
Men ., det skal siges at jeg har ikke før fået den behandling hos SHG.dk
sidst jeg bestilte cpu (Barton 2500+) fik jeg en hvor kernen var beskadiet,
jeg sendte den retur med RMA og fik hurtigt en ny. den nye var også
beskadiet så jeg lavde RMA 'igen' og sendte den næste morgen, jeg ringde så
til dem for jeg var efterhånden ved at skulle bruge den CPU og fik at vide
at det var en sending billige CPU så den næste jeg fik ville sikkert også se
sådan ud, jeg så hurtig og nemt en aftale med ?? om at jeg bestilte en ny
betalte med Dankort og sendte mail til dem med ordrenummer hvor efter de
ville fjerne Portoen så jeg kunne have min CPU næste dag. og den CPU der var
sendt til RMA blev så krediteret ..
Sorry.. Lidt lang ., men jeg trængte også til at komme af med lidt harme ..
~~Frank .,
| |
Mogens Nielsen (29-03-2005)
| Kommentar Fra : Mogens Nielsen |
Dato : 29-03-05 16:26 |
|
"JK" <johnknuhtsenSP@Mmail.dk> wrote in message
news:m9di411asf7dl7hu472q517dj91rogp3la@4ax.com...
> On Tue, 29 Mar 2005 12:11:15 +0200, "kenzo" <kenzo21 FJERN @sol.dk>
> wrote:
>
>>Så bestil det et andet sted, hvad er problemmet?
>>
>
> Bestilling med dankort betaling er vel ikke sådan lige til at se bort
> fra, før den er officielt annuleret.
KLIP
Ingen problemer i det.
Annullér du bare den.
Mogens
| |
|
|