Lad Dines være...
Fra : Jens Christian Hille~

Dato : 29-05-01 13:43

Hej NG!
Hvorfor kan i ikke bare lade Dines være. Det er jo bare et sjovt sammentræf.
Mvh.
Jens Christian Hillerup

Fra : Thomas P

Dato : 29-05-01 13:53

> Hej NG!

Jeg kan forestille mig, at jeg er at betragte som NG... så hej igen !

> Hvorfor kan i ikke bare lade Dines være. Det er jo bare et sjovt
sammentræf.

dk.snak.off-topic

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Jan

Dato : 29-05-01 14:40

In article <9f061d$nco$1@news.inet.tele.dk>, blomme@post.com says...
:> Hej NG!
:
[...]
:--
: - Thomas
~~~~~~~
:... http://www.FlowCode.f2s.com - where code flows
:... mailto:blomme@post.com - where email goe
:

Hvis nu alle de mennesker der jævnligt kommer med _tåbelige_
kommentarer, dårlige vitser etc. kunne styre sig og kun benytte
denne NG til det den er til, så ville dette jo være dejligt.

Way ago var der en tråd omkring "Oprydning tiltrængt...".
Prøv NU at leve op til bl.a. denne og reglerne her på usenet.
Det gør livet lettere for os alle.

Hvis det nu er Dines (hvilket rager mig meget lidt), så la' da
manden (drengen) få fred. Sandsynligvis har han fået en dårlig smag
i munden og hersker (hærger) under nyt navn

Fra : Thomas P

Dato : 29-05-01 14:54

> Hvis nu alle de mennesker der jævnligt kommer med _tåbelige_
> kommentarer, dårlige vitser etc. kunne styre sig og kun benytte
> denne NG til det den er til, så ville dette jo være dejligt.

Jeg giver dig ret (var i øvrigt selv den første der kommenterede Torbens
efternavn) i at denne newsgroup ikke kune skal bestå af dumme kommentarer.
Jeg må så til et modstykke sige, - er det ikke lidt sent at begynde at klage
over dumme kommentarer ? Den sidste kommentar jeg så omkring Dines, var en
tråd han selv havde startet for måske 15-20 tråde siden !

> Hvis det nu er Dines (hvilket rager mig meget lidt), så la' da
> manden (drengen) få fred. Sandsynligvis har han fået en dårlig smag
> i munden og hersker (hærger) under nyt navn

Rygterne går vist, at Micki Dines Jensen skulle gå under navnet Splatmand
for tiden (hans host skifter bare ikke, så det er genkendeligt). Men hvis
han ikke vil skabe så meget omtale, kan han jo bare lade være med at skille
sig ud - !

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Chris

Dato : 29-05-01 15:19

On Tue, 29 May 2001 15:54:13 +0200, "Thomas P" <blomme@post.com>
wrote:

> [...]
>han ikke vil skabe så meget omtale, kan han jo bare lade være med at skille

Øh, du foreslog det selv: dk.snak.off-topic
Lad os diskutere noget Pascal og Delphi, som navnet på denne gruppe
lægger op til.

Hygge
Chris

Fra : Micki Dines Jensen

Dato : 29-05-01 19:25

Thomas P <blomme@post.com> skrev i en news:9f09jc$7sa$1@news.inet.tele.dk...

> [...]
> for tiden (hans host skifter bare ikke, så det er genkendeligt). Men hvis
> han ikke vil skabe så meget omtale, kan han jo bare lade være med at

Splatman tak ikke Splatmand. Nu hedder jeg Micki Dines Jensen igen og som
jeg har skrevet lad Dines være.

Fra : Thomas P

Dato : 29-05-01 20:18

> Splatman tak ikke Splatmand. Nu hedder jeg Micki Dines Jensen igen og som
> jeg har skrevet lad Dines være.

Jeg kan ikke rigtigt se sammenhængen i, at du for det første, vil have fred
om dig og din mellemnavnsbroder, men at du så samtidig skifter navn
konstant. Hvis det ikke er for at tiltrække opmærksomhed, ved jeg virkelig
ikke hvorfor. Jeg synes ikke der er noget at sige til, at folk ser det
pudsige ved, at den mest fordækte debatør på denne newsgroup deler
mellemnavn med en nykommen deltager. Tell me !

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Dines

Dato : 29-05-01 19:37

Jens Christian Hillerup <cfs22375@vip.cybercity.dk> skrev i en
> Hej NG!
> Hvorfor kan i ikke bare lade Dines være. Det er jo bare et sjovt
sammentræf.

I agree, igen!