| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Nyheder om Blata i MotoGP - kommer med i J~ Fra : André T. | 
  Dato :  02-03-05 23:48 |  
  |   
            http://www.harris-wcm.com/news50.asp
Ser sq spændende ud, må jeg sige...
 990cc V6 motor og mere end 220HK til 155kg ! Hoooooold godt fast...
 Momentet er nok heller ikke for børn..
 Gad vide om der kommer en gade version, hvis de vinder MotoGP?
              ««««««««««   André T  »»»»»»»»»»
  ¨¨°º©   http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434  ©º°¨¨
            © Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©
 Snow sux.............................. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           morten.b.johansen@gm~ (03-03-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : morten.b.johansen@gm~ | 
  Dato :  03-03-05 12:02 |  
  |  
 
            Tjahh joo ser da spændende ud... Men tror ikke på det, de er alt for
 sent på den, alle de store er lysår forude med test osv.
 Et andet projekt, der dog går sine egne veje med spændende
 løsninger, og en mega fed lyd!!
 http://www.motoczysz.com/movie.html?1
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           lange (04-03-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : lange | 
  Dato :  04-03-05 15:02 |  
  |   
            > Tjahh joo ser da spændende ud... Men tror ikke på det, de er alt for
 > sent på den, alle de store er lysår forude med test osv.
 
 Nu deltager Blata jo nok heler ikke i MotoGP i år for at blive 
 verdensmester.
 
 De deltager i et par enkelte løb for at få samlet data sammen under 
 rigtige race vilkår.
 
 De kunne nok godt få vægten ned på minimumsvægten, men omkostningerne ved 
 det ville nok ikke stå mål med de informationer de ville få ud af det.
 
 Det tager år at udvikle en racer på det niveau. Se bare på Roberts Senior.
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Michael K. S. (04-03-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael K. S. | 
  Dato :  04-03-05 15:16 |  
  |   
            On Fri, 4 Mar 2005 14:02:08 +0000 (UTC), lange@vfr.dk (lange) wrote:
 
 >De kunne nok godt få vægten ned på minimumsvægten, men omkostningerne ved 
 >det ville nok ikke stå mål med de informationer de ville få ud af det.
 
 Ahmmm Morten, 155 kg _er_ minimumsvægten for en V6'er, RCV'en er jo en
 V5'er og har derfor minimumsvægt på 145 kg ifølge reglementet. Iøvrigt
 noget skuffende at Honda ikke har indsat den V3-vinge som de
 angiveligt allerede _har_ klar....
 
 Så iøvrigt lige lidt på din NC35'er i Bella, hvad måtte du slippe for
 den?
 
 -- 
 -Michael
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Rune Romdal (03-03-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Rune Romdal | 
  Dato :  03-03-05 14:50 |  
  |  
 
            André T. wrote:
 >  http://www.harris-wcm.com/news50.asp
>
 > Ser sq spændende ud, må jeg sige...
 >
 > 990cc V6 motor og mere end 220HK til 155kg ! Hoooooold godt fast...
 Det er da ikke helt nok hvis Honda har 240+ til 145 kg???
 -- 
 Jup! Snow sux!!!
 Venlig hilsen Rune
 www.Bandit600RR.dk 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Richard (03-03-2005) 
         
	
            | Kommentar Fra : Richard | 
  Dato :  03-03-05 17:07 |  
  |  
 
            André T. wrote:
 >  http://www.harris-wcm.com/news50.asp
> Ser sq spændende ud, må jeg sige...
 Imponerende at de kan skaffe penge til det. Men om projektet er godt nok 
 til at gøre sig gældende? Hmm - her er et udmærket ekstrakt af en 
 SAE-rapport om vilkårene for de forskellige motordesigns i MotoGP:
 < http://www.motorcycledaily.com/21february05_motogpengines.htm>
Med den angivne ydelse og de ekstra 10 kg egenvægt må Blata nok satse på 
 en fjerlet kører - med mindre de har fundet et helt exceptionelt trim af 
 cyklens stryreegenskaber og vejbeliggenhed, som alle de andre har 
 overset   
--
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |