MS Windows
briani 27239
Simpelt DVD cover program
Fra : Jakob M

Dato : 12-05-05 12:06

Jeg leder efter et simpelt program der hjælpe mig med at lave covers til
nogle hjemme-DVDere. Jeg forestiller mig at man printer ud på A4, med skære-
og foldemærker så det passer til en almindelig DVD æske. Der var så mange
hits på Google at det er svært at skille skidt fra kanel. Det kunne jo være
der var en der havde prøvet dem allesammen, og vidste præcis hvad jeg skal
have.

Mvh
Jakob

Fra : YouKnowWho

Dato : 12-05-05 12:38

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg leder efter et simpelt program der hjælpe mig med at lave covers til
> nogle hjemme-DVDere. Jeg forestiller mig at man printer ud på A4, med
> skære-

Det bli'r bare ikke bedre end CoverXP!
http://www.coverxp.com/main.asp

Mvh John

Fra : Morten Bowman

Dato : 12-05-05 18:02

Bortdet fra http://www.coverxp.com/main.asp

Fra : Morten Bowman

Dato : 12-05-05 18:03

On Thu, 12 May 2005 19:02:21 +0200, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>Bortdet fra http://www.coverxp.com/main.asp

Nøøøj er nseriøs absence jeg havde der .o)

Fra : Jakob M

Dato : 12-05-05 22:13

> Det bli'r bare ikke bedre end CoverXP!
> http://www.coverxp.com/main.asp

Jeg er nu ikke vildt imponeret. 3 forskellige vinduer er noget rod. Så vidt
jeg kan se kan man kun indsætte billeder. Jeg ville egentlig bare skrive
lidt tekst på for- og bagside, indenfor skæremærkerne.
Der må findes noget andet ?.

Mvh
Jakob

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-05-05 22:50

Jakob M skrev:

>Der må findes noget andet ?.

Hvis du bruger Nero, så er der da et ganske udmærket »Nero Cover
Design« med i Nero.
--
Knud

Fra : Jakob M

Dato : 13-05-05 08:35

> Hvis du bruger Nero, så er der da et ganske udmærket »Nero Cover
> Design« med i Nero.

Der er der da også, jeg havde ikke drømt om at kigge der . Det er lige
det jeg skal bruge, tak.

Jeg har også nogle tynde DVD covere (7mm slimcase), kan Nero også finde ud
af det (insert) ?. Umiddelbart kunne jeg kun finde almindelige DVD inserts
?.

Mvh
Jakob

Fra : Morten Bowman

Dato : 13-05-05 10:05

On Fri, 13 May 2005 09:35:14 +0200, "Jakob M" <smoelf@gmail.com> wrote:

> [...]
>af det (insert) ?. Umiddelbart kunne jeg kun finde almindelige DVD inserts

Nope Nero har også mulighed for de tynde cases

Fra : Jakob M

Dato : 13-05-05 20:10

> Nope Nero har også mulighed for de tynde cases

Man kunne vel ikke lokke dig til at fortælle hvordan ?. Umiddelbart kan jeg
kun vælge almindelige DVD covere ?.

Mvh
Jakob

Fra : Morten Bowman

Dato : 14-05-05 08:08

On Fri, 13 May 2005 21:10:21 +0200, "Jakob M" <smoelf@gmail.com> wrote:

>Man kunne vel ikke lokke dig til at fortælle hvordan ?. Umiddelbart kan jeg
>kun vælge almindelige DVD covere ?.
>
>Mvh
>Jakob

Det er den der hedder 'Tynd æske'

Fra : Jakob M

Dato : 14-05-05 09:11

> Det er den der hedder 'Tynd æske'

Jeg kan kun vælge DVD cover, resten er CD æsker og nogle underlige
størrelser. "Tynd æske" eller "slim case" i mit tilfælde, er en tynd CD boks
(jewel case).
Jeg tænker på dem her :
http://www.nierle3.com/s01.php?sid=PG001008364251704601450704601450&shopid=s01&cur=dkr&sp=dk&ag=1&os=1&br=1&pp=aa&bnr=2110
Jeg har Nero cover designer 2.3.

Mvh
Jakob

Fra : Lars Øland Hansen

Dato : 15-05-05 07:32

> Jeg kan kun vælge DVD cover, resten er CD æsker og nogle underlige
> størrelser. "Tynd æske" eller "slim case" i mit tilfælde, er en tynd CD
> [...]

Hvad med "Desingpro 5" fra Avery?
Det kan hentes gratis på www.avery.dk . Man skal bare registrere sig ganske
gratis og hente det.
Jeg er blevet meget gladere for det end jeg var for både "Nero Cover
Designer" og "CoverXp".

Prøv det! Det er nemt og overskueligt.

MVH
Lars Øland

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-05-05 19:12

On Sat, 14 May 2005 10:11:16 +0200, "Jakob M" <smoelf@gmail.com> wrote:

>Jeg kan kun vælge DVD cover, resten er CD æsker og nogle underlige
>størrelser. "Tynd æske" eller "slim case" i mit tilfælde, er en tynd CD boks
> [...]

Mystisk. Jeg har ver. 2.3.04 og den har adskillige typer incl. tynd æske.
Har du Ultra edition? Måske er det derfor?