MS Windows
briani 27239
Fejlmeddelelse ved højreklik.
Fra : Jim

Dato : 11-05-05 20:56

Jeg har i en tid nu oplevet det samme problem gang på gang.
Jeg opretter en mappe i dokumentmappen eller på skrivebordet.
Nu ønsker jeg så at ændre mappens udseende, så den får et andet ikon.
Jeg højreklikker på mappen, men så får så en grå dialogboks op på
skærmen som fortæller, at Explorer.exe har fundet en fejl og afbryder.
Vi beklager.
Vil du sende en fejlrapport til Microsoft? Og det gør man så for 117.
gang.
Samtidig lukker windows halvt ned og starter opigen i løbet af et
splitsekund, hvor ikonerne på skrivebordet forsvinder og kommer igen.

Hvad er det lige, som er galt her?
Og hvordan afhjælper jeg problemet.
Jeg har genstartet maskinen de første 250 gange uden virkning.
Selv hvis jeg anvender funktionsknapperne øverst i mappen "Tilpas denne
mappe", får jeg samme resultat.

Mvh. Jim.

Fra : Peter

Dato : 11-05-05 21:39

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har genstartet maskinen de første 250 gange uden virkning.
> Selv hvis jeg anvender funktionsknapperne øverst i mappen "Tilpas denne

Prøv at bruge programmet "EndItAll", til at se hvilke applikationer, der
kører i baggrunden, og luk dem ned en efter en, til du finder synderen.
EndItAll er freeware, og kan hentes her: http://www.pcmag.com/utilities

Peter B

Fra : Jim

Dato : 12-05-05 10:49

"Peter" <doc_069X@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> der kører i baggrunden, og luk dem ned en efter en, til du finder
> synderen.
> EndItAll er freeware, og kan hentes her:

Jeg takker for linket, men må desværre konstatere, at det på siden ikke
fremstår som værende vederlagsfrit.

Mvh.

Fra : Peter

Dato : 12-05-05 11:20

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg takker for linket, men må desværre konstatere, at det på siden ikke
> fremstår som værende vederlagsfrit.
>
> Mvh.
Jeg må jo desværre give dig ret. Det har tidligere været et freeware
program, men nu vil de til at se penge. Det er dog ikke nået ud i alle kroge
af Internettet endnu, så hvis du er hurtig, kan du finde en gratis udgave
her:
http://www.dansmc.com/freestuff/nobucks/system2.htm Lidt nede på siden
(virkede kl 12:19 i dag)

Peter B

Fra : Jim

Dato : 12-05-05 11:48

> [...]
> program, men nu vil de til at se penge. Det er dog ikke nået ud i alle
> kroge af Internettet endnu, så hvis du er hurtig, kan du finde en

Jeg har nu downloded programmet.
Jeg takker mange gange for hjælpen.
Jeg vil se, om det afhjælper problemet, ellers må jeg søge alternativer.

Mvh. Jim.