MS Windows
briani 27239
Udgiveren kunne ikke bekræftes!
Fra : Hanus S. Midjord

Dato : 10-05-05 14:25

"Udgiveren kunne ikke bekræftes, er du sikker på at du vil køre denne
software"
Denne medelelse får jeg tit, ved åbniong af programmer. Og da jeg er
100% sikker, vil jeg gerne undgå at få meddelelsen.
Hvordan fjerner jeg meddelelsen, sådan at jeg ikke skal trykke på OK når
filen startes?

Mvh
Hanus S. Midjord

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-05-05 14:41

Hanus S. Midjord skrev:

> Hvordan fjerner jeg meddelelsen, sådan at jeg ikke skal trykke på OK
> når filen startes?

Hvilken fil og hvilken Windows?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-05-05 14:58

Den 10-05-05 15.41 skrev Jesper G. Poulsen følgende:

> Hvilken fil og hvilken Windows?

Sikkert alle eksekverbare filer og Windows XP med SP2. Man skal sikkert
betale til Microsoft eller opfylde nogle underlige krav for som
programproducent at slippe for advarslen. Jeg mindes ikke at have stødt
på et program som ikke udløser advarslen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Instant Converter lader dig omregne forskellige måleenheder, for

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-05-05 15:57

Hanus S. Midjord skrev:

> Hvordan fjerner jeg meddelelsen, sådan at jeg ikke skal trykke
> på OK når filen startes?

Hvis det er WinXP Pro SP2, så gå ned i Start > Kør og start
Gpedit.msc, hvor du har mulighed for at tilføje filtyper til
'Low Risk'-listen. En programfil (*.exe) er normalt ikke en
low risk-fil, men det kan du jo bare bestemme at den skal
være, hvis du er helt sikker på, at der ikke er noget farligt
ved den.

<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/sp2/low_risk.png>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Hanus S. Midjord

Dato : 11-05-05 07:15

Det var lige den jeg skulle bruge. Tak for det.

Mvh.
Hanus S. Midjord