MS Windows
briani 27239
Logon til XP Pro
Fra : G B

Dato : 09-05-05 19:44

Ja, jeg ved det har været oppe før, men...

....hvordan er det nu lige man sætter tvunget ctrl-alt-del for at logge på?

--
"How much easier is self-sacrifice than self-realization." Eric Hoffer
Med venlig hilsen

Fra : zczc

Dato : 09-05-05 20:07

Prøv F1.

Fra : G B

Dato : 10-05-05 02:03

"zczc" <Hans@lgø.zc> skrev i meddelelsen

> Prøv F1.

Ellers tak.

--
www.tubgirl.com
Med venlig hilsen

Fra : G B

Dato : 10-05-05 02:28

G B <nonono@nospam.invalid> skrev i meddelelsen news:42800855$0$280
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "zczc" <Hans@lgø.zc> skrev i meddelelsen

- er der en anden venlig sjæl med lidt input?

Fra : Johnn Nekman

Dato : 10-05-05 06:07

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
>
> - er der en anden venlig sjæl med lidt input?

Start -> Kør -> "Control userpasswords2" -> Avanceret ... Disco

--
Mvh Johnn

Fra : G B

Dato : 10-05-05 12:08

"Johnn Nekman" <johnn@nekman.dk> skrev i meddelelsen news:42804159$0$63682
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Start -> Kør -> "Control userpasswords2" -> Avanceret ... Disco

Tak!

Fra : Ole C

Dato : 11-05-05 11:04

G B skrev blandt andet:

> "zczc" <Hans@lgø.zc> skrev i meddelelsen

> Ellers tak.

Der står det ellers tydeligt beskrevet............

--
vh
Ole C