MS Windows
briani 27239
Massekonvertering af TIF til JPG?
Fra : Svend Tingleff

Dato : 08-05-05 09:01

Kan man "massekonvertere" TIF-filer til JPG i Stifinder?

Jeg har en cd med nogle hundrede TIF-filer, som imidlertid ikke kan ses på
tv med min dvd-afspiller.
At konvertere filerne enkeltvis til JPG er jo noget af et arbejde. Kan det
gøres med få greb fx i Stifinder?

Venlig hilsen
Svend

Fra : emj

Dato : 08-05-05 09:12

"Svend Tingleff" <tingleff@webspeed.dk> skrev::

> [...]
>tv med min dvd-afspiller.
>At konvertere filerne enkeltvis til JPG er jo noget af et arbejde. Kan det

Ikke fra Stifinder, men de fleste billedbehandlingsprogrammer kan køre
en batch.
Har du ikke et billedbehandlingsprogram?
Ellers kan du downloade Irfanview, som sagtens kan køre en
batckonvertering på få sekunder. Irfanview kan i øvrigt stort set alt
og er gratis
Programmet kan hentes her
http://www.irfanview.com/

Hilsen emj

Fra : Svend Tingleff

Dato : 08-05-05 11:13

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ellers kan du downloade Irfanview, som sagtens kan køre en
> batckonvertering på få sekunder. Irfanview kan i øvrigt stort set alt

Tak for tippet!
Mine billedbehandlingsprogrammer kunne ikke, men det går jo hurtigt og
smertefrit med det gratis IrfanView.

Hilsen
Svend