ICQ til KDE (under SuSE)
Fra : Westlake

Dato : 03-12-00 20:21

Findes en ICQ til KDE under SuSE? Jeg har haft svært ved at finde noget der
kunne bruges.

På forhånd tak
Mvh. Jimmy

Fra : Simon Kristensen

Dato : 03-12-00 20:27

"Westlake" <ocp@bigfoot.com> writes:

> Findes en ICQ til KDE under SuSE? Jeg har haft svært ved at finde noget der
> kunne bruges.

Licq er baseret på QT, og således helt anvendelig under KDE, og jeg
har hidtil været helt godt tilfreds med dette. Ellers er der såmænd
ikke noget helligt i QT-programmer under KDE -- andre Linux-programmer
kan skam også anvendes.

God fornøjelse

Simon

--
The good Christian should beware of mathematicians, and all those who
make empty prophecies. The danger already exists that the

Fra : Westlake

Dato : 03-12-00 20:37

Hej Simon.

Jamen, nemmere kunne det jo ikke være.. Jeg siger mange tak

Mvh. Jimmy