MS Windows
briani 27239
Hvordan laver man en Emergency Repair Disk~
Fra : torben

Dato : 04-05-05 02:25

Hej.
Hvordan laver man en Emergency Repair Disk i windows XP?
-
Torben

Fra : Ricko.

Dato : 04-05-05 08:22

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvordan laver man en Emergency Repair Disk i windows XP?
> -
> Torben
Havde du spurgt vores ven google ville du finde en masse om det , her er et
af de forslag man finder når man søger.
http://www.cae.wisc.edu/site/public/?title=nt4repairdisk

Fra : zczc

Dato : 04-05-05 08:44

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse

> Havde du spurgt vores ven google ville du finde en masse om det , her er
et
> af de forslag man finder når man søger.
> http://www.cae.wisc.edu/site/public/?title=nt4repairdisk

Jeg troede egentlig, man brugte installations-cd'en...

Fra : torben

Dato : 04-05-05 21:32

"Ricko." <ricko@livsnyter.com> skrev
> http://www.cae.wisc.edu/site/public/?title=nt4repairdisk

Det er en løsning til NT Du har givet.
'rdisk' findes åbenbart ikke på xp.
-
torben

Fra : torben

Dato : 05-05-05 01:00

"torben" skrev
> Hej.
> Hvordan laver man en Emergency Repair Disk i windows XP?
> -
> Torben

Jeg har fundet følgende.
Note: Windows XP Home Edition doesn't use an Emergency Repair Disk, instead
it uses the Windows Me style System Restore feature.
Så længere er den ikke.
Norton antivirus 2001 er ikke kompatibel med windows XP Men version 2003 og
2004 er.
Så jeg må vel bare købe en af disse versioner og så håbe på at man kan lave
en ERD derigennem? som man plejer at kunne med win98se.
-
Torben

Fra : Johnn Nekman

Dato : 05-05-05 07:56

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Hvordan laver man en Emergency Repair Disk i windows XP?
Jeg har overvejet at prøve om http://nu2.nu/pebuilder/ ikke kunne være en
universal redningsplanke. Har haft stor glæde af Bart's Netboot, men har
ikke prøvet denne endnu.
--
Mvh Johnn