MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp til Win 98 og explorer 6.0
Fra : TJR

Dato : 30-04-05 20:45

Jeg har et problem med min maskine - den låser hele tiden når jeg
bruger internet Explorer.

Jeg læste engang at hvis man reinstallerer f.eks windows eller
explorer så sletter man gamle opdateringer, men den automatiske
opdatering tror man har opdateringen. Er dette rigtigt?

Hvis det er, kan man da nulstille den liste af opdateringer på pcen,
således at jeg kan prøve at reinstallere windows 98 og explorer - for
derefter at opgrader med alle de rettelser mm som er kommet.

Håber nogen kan hjælpe, eller bare komme med gode forslag til at
udbedre mit problem.

mvh
Torben