MS Windows
briani 27239
Bad_pool_header
Fra : kenzo

Dato : 25-04-05 10:22

Hej NG
hvis jeg bruger enten easycleaner, regsupreme, registry first aid alle 3 er
til at rydde op i registreringsdatase.
Jeg har ikke haft problemmer før men lige så snart jeg sætter en af den
ovennævnte prg`er igang kommer det blå skærm hvor det øverste på skærmen
står bad_pool_header og nederste står det først 0x00000019 og lige bagefter
står det 0x00000020
Men genstarter jeg comp. i fejlsikret tilstand og kører med de oven nævnte
prg`er så kører det ubeklageligt.
Men da mit engelsk ikke er so well tænkte jeg på om det var nogle venlige
folk som kunne hjælpe mig.
Har fundet 1 link:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/ddtools/hh/ddtools/bccodes_41b509a7-4580-4fd8-b22d-28248e000e32.xml.asp

Fra : kenzo