MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Musemarkør i Mediaplayer 10
Fra : Nederbasse

Dato : 21-04-05 17:01

Hej

Hvordan får man den øverste og nederste linie samt muse markør væk når
Mediaplayer kører fuldskærm ?

LarsN

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-04-05 17:23

Den 21-04-05 18.00 skrev Nederbasse følgende:

> Hvordan får man den øverste og nederste linie samt muse markør væk når
> Mediaplayer kører fuldskærm ?

Placer musen på filmen, så forsvinder først linjerne og derefter
musemarkøren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : Nederbasse

Dato : 21-04-05 18:10

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Det plejer den men ikke mere
Men jeg fandt lige løsningen, i øverste højre højre er en en 'pin' et klik
på den og så er alt ved det gamle

LarsN