MS Windows
briani 27239
Denne Computer hænger
Fra : Hjalte

Dato : 13-04-05 08:19

Hej gruppe...
Jeg har et lidt irreterende problem.

Næsten hver gang jeg åbner Denne Computer, hænger explorer.
Vinduet bliver bare hvidt, og der står (svarer ikke) i det.

Jeg har næsten lige geninstalleret winXP på maskinen, og min konf. er
rimelig up-to-date.

Har i nogen bud?

PS. ved godt det kan mange ting, men jeg tænkte på om det måske var en
kendt fejl?

Min konf.:

MB: MSI KT333 ultra-2-r,
m. AMD XP Barton +3000 cpu.

Nvidia 4600 grafik.
2 x 160 seagate
1 x 80 seagate
1,3 gb ram
DVD drev + brænder

Fra : John Vedsegaard

Dato : 14-04-05 08:41

"Hjalte" <hjalte81@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rimelig up-to-date.
>
> Har i nogen bud?
>
> PS. ved godt det kan mange ting, men jeg tænkte på om det måske var en

Har du prøvet at sætte hastigheden NED på din processor?

John

Fra : L.E.P.

Dato : 13-04-05 13:03

Thu, 14 Apr 2005 00:40:34 -0700, skrev "John Vedsegaard"
<nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> :

>Har du prøvet at sætte hastigheden NED på din processor?
>
>John

Det skulle du også prøve. Du er i hvert fald en dag foran os andre.

Hilsen Lars

Fra : Calle.

Dato : 13-04-05 15:16

L.E.P. wrote:
> Thu, 14 Apr 2005 00:40:34 -0700, skrev "John Vedsegaard"
> <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> :

> Det skulle du også prøve. Du er i hvert fald en dag foran os andre.
LOL
--
Calle.

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 13-04-05 09:55

> [...]
> rimelig up-to-date.
>
> Har i nogen bud?
>
> PS. ved godt det kan mange ting, men jeg tænkte på om det måske var en

Min maskine kan gøre det samme, men det skyldes, at jeg har sat Control
Panels -> Power Options -> Power Schemes -> Turn off hard disks til "After
20 mins", så det er fordi den lige spinner min backup-harddisk i gang.

Hvor ville jeg dog ønske, at man kunne slukke og tænde for harddiske selv i
stedet for det pjat. Jeg bruger den jo kun til at tage backup. Selv min Palm
Desktop bruger tid på at spinne den sekundære harddisk i gang.

- M