MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
'Velkommen til guiden NY hardware fundet' ~
Fra : torben

Dato : 10-04-05 12:59

Hej

Jeg har lige installeret et nyt lydkort.

Så ved genstart kommer Ny Hardware fundet'. Det er OK.

Men så klikker jeg 'Annuller.

Og jeg kommer cd'en med driver og software i drevet og den autostarter og
jeg klikker bare derud af og installerer driver og hardware. Når den er
færdig og genstarter, kommer 'Velkommen til guiden NY hardware fundet'
vinduet igen op, og sådan biver det ved ved hver genstart.

Jeg installere kun én hardware af gangen, så det er lydkortet win xp
meddeler at være Ny hardware selvom jeg altså har installeret driver og
software til det.

Hvordan kommer jeg ud af den pine karrusel.?

-

Torben

Fra : Peter

Dato : 10-04-05 13:21

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> software til det.
>
> Hvordan kommer jeg ud af den pine karrusel.?

Ved at lade Windows gennemføre installationen. Det kunne jo være at der
manglede lidt i at installationen er helt gennemført.
Drilagtig har de forskellige versioner af Windows jo altid været, selv om
det er blevet væsentligt bedre med Win XP.

Peter B

Fra : torben

Dato : 10-04-05 13:53

> Ved at lade Windows gennemføre installationen.

Hvordan??

-
Torben

Fra : torben

Dato : 10-04-05 14:08

> Ved at lade Windows gennemføre installationen. Det kunne jo være at der
> manglede lidt i at installationen er helt gennemført.

> Peter B

Nu har jeg sagt 'næste' til det vindue jeg snakker om og win xp gennemfører
installation (som du foreslog).
Dårligt resultat!

Dette var hvad der kom ud af det og meldningsvinduet ser sådan ud:

"Guiden Ny Hardware fundet

Hardware kan ikke installeres.

Der opstod et problem under installationen af denne hardware.

Multimedielydkort

Der opstod en fejl under installeringen af enheden
Dataene er ikke gyldige.

Klik på udfør for at afslutte guiden.

Udfør"

-
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-05 13:40

> [...]
> software til det.
>
> Hvordan kommer jeg ud af den pine karrusel.?

Hvad er det for noget hardware den bliver ved med at snakke om?
har du set i ENHEDSHÅNDTERING om der er gule spørgsmålstegn og den slags?

Mvh. Finn

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 10-04-05 14:49

"Finn Holbek" <fholbek"skrivsnabela"tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hvad er det for noget hardware den bliver ved med at snakke om?
> har du set i ENHEDSHÅNDTERING om der er gule spørgsmålstegn og den slags?

Torben
Du huskede at afinstallere det gamle lydkort inden du installerede det nye??
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : torben

Dato : 10-04-05 15:05

> Du huskede at afinstallere det gamle lydkort inden du installerede det
> nye??

Ja, men kan ikke huske det. Tror det! Det er ihvertfald ikke at finde i
tilføj/Fjern programmer.
Mener at det aldrig har været noteret i tilføj/Fjern programmer.
Nok derfor at jeg ikke kan huske om jeg afinstallerede det.
For så KAN jeg simpelthen ikke afinstallere, da det ikke er på listen.
-
Torben

Fra : Calle.

Dato : 10-04-05 16:15

torben wrote:

> [...]
> Nok derfor at jeg ikke kan huske om jeg afinstallerede det.
> For så KAN jeg simpelthen ikke afinstallere, da det ikke er på listen.
du kan da fjerne det i hardware listen!
--
Calle.