Det er sq dyrt at have scooter
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-05-01 20:35

Så fik jeg kørt motorblokken på værksted, og han kiggede lidt på sagerne.
Han fik revet stemplet frem. Ud med låseringene og så skulle stemplet af,
men krydspinden var nærmest helt smadret. Ihvertfald ikke mulig at få helt
af. Da han tog stemplet af, smuldrede nålelejet ud over det hele.. HURRA
Nå, men han kiggede så lidt, og konkluderede at stempel, pejlstang,
motorpakning og en bundpakning var nødvendig. Motoren skal skilles ad for at
få fjernet stumperne fra nålelejet. Så i samme omgang smider han nye lejre i
krumtappen.
Det er fandme en dyr omgang for en Stalker man købte for blot 2½ uge siden.
Man regnede da ikke med at skulle ud og ofre en million på lortet med det
samme.

Surt opstød fra mig

--
Venlig Hilsen
Thomas Buus

Fra : Gundersen

Dato : 28-05-01 20:50

Hej Thomas!

> [...]
> Man regnede da ikke med at skulle ud og ofre en million på lortet med det

Tja... Sådan er livet indimellem! =(

Men det er ikke langtid at lordet kunneholde! Hvad kørte du med? Sport?

Mvh Emil

--
www.ScooterZone.dk
Yamaha Neo's @ Polini Sport

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-05-01 20:51

"Gundersen" <Gundersen@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Thomas!

> Tja... Sådan er livet indimellem! =(
>
> Men det er ikke langtid at lordet kunneholde! Hvad kørte du med? Sport?

jeg er ikke helt klar over hvad kittet havde kørt. Men jeg troede da jeg
købte en scooter der kunne kører mere end ca. 300 km.
Det er Dr-Racing kit der sidder på. Jeg troede faktisk det var Polini Sport
da jeg købte den.

/Thomas

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 28-05-01 20:52

Jeg har forresten lagt et billede op i binaer.motor .
Det er svært at se skaderne på stemplet, men det er så til gengæld meget
tydeligt at se hvordan nålelejet har det ...

Hilsen Thomas

Fra : [UC]Rapperand =\)

Dato : 02-06-01 12:14

[snip]