MS Windows
briani 27239
Logon i XP
Fra : Morten S. Kappel

Dato : 03-04-05 13:49

Hej

Førhen når jeg startede min computer kom jeg altid direkte ind på min konto.
Men nu skal jeg trykke på mit logon i første skærmbillede for at komme ind.
Hvordan laves dette om så det bliver som før.

MVH
Morten

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 03-04-05 14:06

--
Hilsen
Madsen

Fra : Morten S. Kappel

Dato : 04-04-05 08:49

> --
> Hilsen
> Madsen

Tak for hjælpen

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 06-04-05 18:19

Prøv at klikke start og run
skriv følgende: control userpasswords2
og tryk på enter

nu er du inde hvor du kan bestemme hvilken bruger der skal logge på
automatisk.