Ny ScroolBox???
Fra : Nizro

Dato : 28-05-01 20:34

Hej NG!

Jeg er kommet videre end, da jeg skrev min artikel "ComputerSpil", koden er
enkel. Nu vil jeg spørge om nogen kender en bedere scroolbox, som kender
sine Width og Height i alt, og ikke kun det synlige af gangen på skærmen, da
jeg gerne skulle kunne placere mænd over hele banen, og derefter "Scrolle"
rundt på banen. Er der eventuelt nogen der kender en bedre "Scroll"-metode
end Rulle menu'er???

- Nick
- - - -
- Nizros Place - http://www.nizro.f2s.com
- - - -
- Nizros mailplace - cnn@pc.dk

Fra : Thomas Due

Dato : 29-05-01 07:39

Hejsa,

Det jeg nok egentlig ville foreslå dig var at kun tegne det som man kan se,
og måske en vis afstand der ud over, af hensyn til buffering. Resten holder
du udelukkende styr på ved hjælp af koordinater.

Det kommer nok nærmest til at fylde for meget ellers.

Mvh
Thomas Due