MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tilbage til staus quo mht skrifttyper?
Fra : Koeffe

Dato : 24-03-05 12:52

Jeg har gennem tiden fået installeret en hel masse skrifttyper på min
computer. Nu vil jeg gerne rydde ud, og komme tilbage til status quo, sådan
så jeg kun har de skrifttyper installeret, som kommer med windows og/eller
office. Men hvordan gør jeg det?

Jeg tænkte på at man kunne slette alle fontene i c:\windows\fonts og så
installere dem igen fra windows cd'en eller office cd'en, men jeg kan ikke
lige finde en måde at installere dem på igen, uden at skulle geninstallere
windows eller office. Hvordan kan det gøres?

--
Koeffe

Fra : Koeffe

Dato : 24-03-05 13:06

"Koeffe" skrev i en meddelelse

[...]

Og forresten - Hvis det skulle have nogen betydning, så bruger jeg Windows
XP pro og Office 2003.

--
Koeffe

Fra : Asle Bjerva

Dato : 24-03-05 15:49

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i melding
> "Koeffe" skrev i en meddelelse
>
> [...]
>
> Og forresten - Hvis det skulle have nogen betydning, så bruger jeg Windows
> XP pro og Office 2003.

Vil anbefale et font administrasjons tool for dette da kan lett legge inn og
fjerne samlinger av forskjellig fonter.
Her er en lik til alle standart fonter som installeres i de forskjellige Win
versjoner.
http://www.kayskreations.net/fonts/fonttb.html

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_noser nå ja !

Fra : John T.

Dato : 24-03-05 19:02

"Koeffe" <graphic.muse@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige finde en måde at installere dem på igen, uden at skulle geninstallere
> windows eller office. Hvordan kan det gøres?

Kan du ikke bare åbne mappen og starte med at slette i dato orden,
start med de nyeste.
Jeg går ud fra at du bare vil ha ryddet lidt op ?
men kan så sige at det ingen betydning har, de fylder så lidt
og så er de i alfabetisk orden, så de er jo nemme at finde.
Anden mulighed:
Du laver en kopi af mappen "Font"
Så begynder du at slette, og skulle du komme til at fortryde,
ja så har du kopien ! (Træk og slip fra mappe til mappe)
John