MS Windows
briani 27239
Partionere en XP ??
Fra : Jan

Dato : 23-03-05 21:29

Hejsa

Har en Windows XP på en stor partion på 200 GB, kan jeg dele den i mindre
partioner uden noget specielt software og hvis ja hvor og hvordan.

Jan

Fra : jamen

Dato : 23-03-05 21:38

Jan wrote:
> Har en Windows XP på en stor partion på 200 GB, kan jeg dele den i mindre
> partioner uden noget specielt software og hvis ja hvor og hvordan.

Uden specielt software kan du kun dele harddisken op, hvis du sletter
alt indhold.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 24-03-05 14:23

On Wed, 23 Mar 2005 21:28:45 +0100, Jan wrote:

> Hejsa
>
> Har en Windows XP på en stor partion på 200 GB, kan jeg dele den i mindre
> partioner uden noget specielt software og hvis ja hvor og hvordan.

Jeg har for nyligt købt Partition Magic, og det virker fortrinligt. Jeg
partitionerede selv en XP med en 200Gb HD så sent som i går, og der var
ingen problemer med datatab etc.

God påske,

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk