MS Windows
briani 27239
Outlook...
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 20-03-05 11:09

Hej

jeg skal sende en mail til ene jeg kender hun har sagt at jeg skal følge
anvisning som følger...

" Du må dog meget gerne markere mailen i "properties" med privat. Funktionen
hedder sikkert noget andet hvis dit program er dansk, men hos mig ligger den
i "file" nestnederst lige før "close".

hvordan gør jeg det????

Anders
ps. jeg bruger win xp home DK

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-03-05 23:08

Den 20 mar 2005 mumlede Anders E. Larsen noget i denne stil:

> [...]
> privat. Funktionen hedder sikkert noget andet hvis dit program
> er dansk, men hos mig ligger den i "file" nestnederst lige før

Forudsat du bruget Outlook, så er det som der står:

I det vindue hvor du er igang med at komponere din mail vælger du som
der siges: Files --> Properties:

http://home19.inet.tele.dk/phj/usenet/1.gif

I det billede der kommer op vælger du så følsomheden, så så skulle
være privat:

http://home19.inet.tele.dk/phj/usenet/2.gif

Uden at jeg så ved hvad det så skulle have på sig. Måske filtrerer
personen efter det eller noget?!

--
Venlig hilsen / Regards
Palle Jensen

Fra : Anders E. Larsen

Dato : 21-03-05 07:56

Hej palle tak for dit svar...

sorry jeg kom til kun at skrive at jeg bruger outlook, men det er outlook
express jeg ment ikke der var forskel men det er der vist !!!

Anders