system default color - print background
Fra : Steen Bondo

Dato : 28-05-01 19:26

Hi all

Er det normalt at 'system default color' giver farve på baggrunden ved
printning..?? Eller er det blot min driver der er l¢jerlig..??

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Bent Nielsen

Dato : 28-05-01 22:43

Steen Bondo skrev:

> Hi all
>
> Er det normalt at 'system default color' giver farve på baggrunden ved
> printning..?? Eller er det blot min driver der er l¢jerlig..??
Ja ved print Screen i PM er det da OK

Fra : Michael Rene Jensen

Dato : 28-05-01 22:32

Fra : Steen Bondo

Dato : 29-05-01 05:17

Bent Nielsen wrote in a message to All:

BN> Ja ved print Screen i PM er det da OK

Jo - men da ikke ved alm printning. Det hvide papir i breve f.eks....
(sort-hvid printer)

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/