MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win XP 64
Fra : Jakob [8700]

Dato : 18-03-05 13:37

Hej NG.

Jeg har hørt rygter om, at WinXP udkommer i en 64bit version i næste
måned.

Derfor 1 spørgsmål:

1: Hvis man installerer WinXP 64 på 64bit hardware, men kører
programmer/ spil, som foreløbig kun er skrevet til 32bit hardware/OS -
giver det så reelt en forbedring i disse prog/spil i fht. bare at køre
det alm. 32bit WinXP på 64bit hardware?

2: Kan nogen be- eller afkræfte et rygte fra E3 om: At eksisterende
WinXP (32bit) brugere kan få byttet deres licens og produkt til WinXP
64 gratis, hvis de har 64bit hardware?

Glæder mig til at høre nærmere, hvis det er på muligt. Pft!

Mvh
Jakob

Fra : pwee

Dato : 18-03-05 14:06

"Jakob [8700]" <jakob.overgaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 64 gratis, hvis de har 64bit hardware?
>
> Glæder mig til at høre nærmere, hvis det er på muligt. Pft!

Man kan ikke basere facts på rygter, det har vi set gang på gang

til spørgsmål 1. det kan ingen vide, da ingen har prøvet.
til spørgsmål 2 ganske usandsynligt, det er ikke i Bill Gates ånd.
hvorfor tror du han er verdens rigeste mand.
//pw

Fra : Jakob [8700]

Dato : 18-03-05 14:43

On Fri, 18 Mar 2005 14:05:53 +0100, "pwee" <peewee@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>til spørgsmål 2 ganske usandsynligt, det er ikke i Bill Gates ånd.
>hvorfor tror du han er verdens rigeste mand.

Det er 2 rigtig gode svar - tak skal du have :D

God weekend!
/Jakob

Fra : Anders Lund

Dato : 18-03-05 22:55

Jakob [8700] wrote:
> [...]

Det er der da. XP64 findes skam i beta version, så der er da rig
mulighed for at prøve.

Du har sikkert ret, men man kan måske købe en opdatering. :)

> Det er 2 rigtig gode svar - tak skal du have :D

Jeg synes at de var dårlige, men det er måske bare mig.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk
I have plenty of Gmail invites - just ask!