MS Windows
briani 27239
måling af hastighed på usb-port?
Fra : Peter T.

Dato : 18-03-05 00:20

Jeg har to usb2-harddiske, som er koblet på to usb2-porte. Men hastigheden
svinger tilsyneladende utroligt meget, når jeg overfører fra de interne
harddiske til usb-harddiskene og omvendt.

Findes der et program, som kan måle den øjeblikkelige hastighed af
trafikken på en usb2-port?

--
2 stk 19" monitor i moderigtig gul-beige farve sælges. De har en
liflig duft med et eksotisk skær af tobaksplantager på Cuba.

Fra : Peter T.

Dato : 18-03-05 18:09

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> Findes der et program, som kan måle den øjeblikkelige hastighed af
> trafikken på en usb2-port?

Jeg fik min nevø til at strikke et program sammen til mig, så nu spiller
det. :)

--
Udsolgt!

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 18-03-05 20:11

"Peter T." skrev

> Jeg fik min nevø til at strikke et program sammen til mig, så nu spiller
> det. :)

Må jeg få en kopi af programmet?
Mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Peter T.

Dato : 18-03-05 21:28

Thorkild Dalsgaard leverede følgende historie fra de varme lande:

> Må jeg få en kopi af programmet?

Naturligvis. Men jeg hører ham lige ad om det er okay, at jeg videregiver
det. :)
Men der er altså tale om den HELT skrabede betaudgave (med trykfejl) på 140
KB, som skal trilles i en kommandoprompt. Men faktisk ganske brugbart,
hvis man lige hurtigt vil tjekke hastigheden på sine diske.

--
Udsolgt!