MS Windows
briani 27239
Billede på velkomstskærmen
Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 12-03-05 19:40

Hvordan får jeg WinXP til igen at vise login med billede i stedet for blot
at skrive "Velkommen"?
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 12-03-05 20:51

Det handler om, hvordan man får logon tilbage og undgår autologon.
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Jens1 Danmark

Dato : 12-03-05 21:21

On Sat, 12 Mar 2005 20:50:35 +0100, "Jørgen Thorsgaard"
<joergen.thorsgaard@privat.dk> wrote:

> Det handler om, hvordan man får logon tilbage og undgår autologon.

Prøv at experimentere lidt med tweek under logon,
slå admin til.

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 12-03-05 21:41

Jens1 Danmark wrote:

> Prøv at experimentere lidt med tweek under logon,
> slå admin til.

Er ikke helt med, hvor er det?
--
Mvh.
Jørgen

Fra : Jørgen Thorsgaard

Dato : 12-03-05 21:51

Jens1 Danmark wrote:

> Prøv at experimentere lidt med tweek under logon,
> slå admin til.

Tak for svaret.
Var lidt tungnem, men fandt så ud af, at du mener TweakUI, vis administrator
på velkomstskærm
--
Mvh.
Jørgen