MS Windows
briani 27239
Autoexec.NT
Fra : EBA

Dato : 12-03-05 13:07

Hej.

Jeg har fået et problem med Win XP SP2(fuld opdateret) håber at der er noget
hjælp at hente i denne NG.

Nå problemet er at når jeg vil installere et program eller et spil, får jeg
nogle gange flg besked:

C:\windows\system32\autoexec.NT. Systemfilen er ikke egnet til at køre
MS-DOS og Microsoft Windows programmer. Vælg luk for at afslutte programmet.

Det er kommet efter en lille oprydning af div. prg og spil så måske mangler
der en fil eller? Nogle ideer?

VH Evan Agerbo

Fra : EBA

Dato : 12-03-05 13:21

UPS

Jeg kan se at der er et spørgsmål/svar tidligere så det prøver jeg.

VH EBA

Fra : nonspam@mail.com

Dato : 13-03-05 03:20

> [...]
programmet.

> Det er kommet efter en lille oprydning af div. prg og spil så måske

Du går ind i søg, "skriv: autoexec.NT" så finder du den . Derefter kopier
du den over i Windows/system 32,

> Den ligger i C:\WINDOWS\repair Dette lille problem er der mange,der
har haft.Det mærkelige er,at XP skulle være uden "DOS" ,men den kan ikke
arbejde uden den gamle "dos autoexec" nu kaldes den bare

"autoexec.NT" og ikke "autoexes.exe"

mvh. jama

Fra : nonspam@mail.com

Dato : 13-03-05 03:18

Fra : EBA

Dato : 13-03-05 23:35

Ja tak for svaret, det gjorde jeg og det virker sgu

VH EBA