MS Windows
briani 27239
Automatisk Afspilning
Fra : Simon Nielsen

Dato : 10-03-05 23:21

Hej

Jeg vil gerne have min computer til at lave automatisk afspilning af cd'er i
WinXP, jeg har aktiveret det i windows men den starter ikke automatisk, den
finder ud af at der er cd i og jeg kan se det lille cd-ikon ved
musemarkøren, det virker som om den vil starte for cd'en men den kommer ikke
rigtig videre, cd'en kan sagtens startes manuelt. Er der evt, noget jeg kan
have lavet i windows der har gjort at den ikke gør det mere. altså under
properties ved cd-drevet står der at den skal spørge mig hvad den skal gøre.
På min anden pc virker det fint og jeg kan slå det fra og til igen let uden
problemer, men på den ene virker det bare ikke.

Hvad kan jeg gøre og hvad kan der være galt?

Mvh
Simon

Fra : Pico

Dato : 10-03-05 23:55

Simon Nielsen wrote:
> [...]
> den ene virker det bare ikke.
>
> Hvad kan jeg gøre og hvad kan der være galt?

Højreklik på det aktuelle drev i Denne computer, egenskaber, fanebladet
Automatisk Afspilning og her skal du angive hvad Windows skal gøre ved
de forskellige slags Cd'er. Husk at sætte "prik" i "Vælg en handling der
skal udføres" så du kan angive de forskellige kretierier.
Pico

Fra : Simon Nielsen

Dato : 11-03-05 00:53

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> de forskellige slags Cd'er. Husk at sætte "prik" i "Vælg en handling der
> skal udføres" så du kan angive de forskellige kretierier.

Det er ligesom det jeg har forklaret at jeg har gjort. Jeg har sat markering
i det felt der hedder "ask me what to do each time" det har altid virket
før, men pludselig så virker det ikke mere.

Jeg tænkte det kunne være en af de services der kører, som man kan styre
enten manuelt eller automatisk men jeg har kigget igennem for flytbare
medier og cd'er i hele databasen og prøvet at starte alle automatisk men
lige lidt hjalp det. Registrerings databasen er heller ikke til meget hjælp,
det er bare lige pludselig gået ud.

Mvh
Simon