MS Windows
briani 27239
IRQL not less or equal..?!?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-03-05 11:11

Er der nogen der ved hvad denne fejlmeddelese betyder og hvordan jeg undgår
den? Windows XP sp2 går i blå skærm

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-05 11:11

> Er der nogen der ved hvad denne fejlmeddelese betyder og hvordan jeg undgår
> den? Windows XP sp2 går i blå skærm

Hvad gør du når den går i blå skærm? Og hvilken fejlmeddelese får du på den
blå skærm?

Det er altid driverfejl :)

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-03-05 11:28

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad gør du når den går i blå skærm? Og hvilken fejlmeddelese får du på
den
> blå skærm?

Den gør det "af sig selv" jeg behøver ikke sidde og lave noget på den. Der
er ikke rigtig noget mønster i det

Når jeg starter den igen, så kommer flg. fejl:

c000021a (fatal systemfejl)
0xc0000005 (oxoo15f2b ox0015f030)

> Det er altid driverfejl :)

Har prøvet at afinstallere grafikkort driver, da det er den jeg har
mistænkt, men fejlen er der stadig

Fra : Nicolai

Dato : 07-03-05 18:44

> Når jeg starter den igen, så kommer flg. fejl:
>
> c000021a (fatal systemfejl)
> 0xc0000005 (oxoo15f2b ox0015f030)

Mit gæt er rammene, men den skal skrive mere i den blå skærm - evt. *.sys?

Fra : Henning

Dato : 07-03-05 14:18

On Mon, 7 Mar 2005 11:10:30 +0100, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> wrote:

>Er der nogen der ved hvad denne fejlmeddelese betyder og hvordan jeg undgår
>den? Windows XP sp2 går i blå skærm
Hvad siger nederste linie, der står som regel hvilken driver der
forårsager fejlen.

Fra : Marberg

Dato : 07-03-05 15:12

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> Er der nogen der ved hvad denne fejlmeddelese betyder og hvordan jeg undgår
> den? Windows XP sp2 går i blå skærm

Har også haft flere af disse flotte skærmbilleder, men det var en
ramklods 512 der var fejl i. Udskiftet og ingen problemer!!

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 07-03-05 15:34

..°o.O Thomas O.o°. skrev:

> Er der nogen der ved hvad denne fejlmeddelese betyder og
> hvordan jeg undgår den?

Det er temmelig sikkert et driverproblem. Spørgsmålet er så bare,
hvilken driver.

Jeg har oftest set det i forbindelse med tilsluttede kortlæsere,
men har også oplevet det med en dårlig skrevet driver til en USB
ISDN-adapter. Hvis adapteren blev koblet på COM-porten i stedet
for USB, så var der ingen problemer.

Hvis du har en USB-kortlæser koblet til din computer, så prøv at
koble den fra og se om det gør nogen forskel.

--
Hilsen
Madsen