MS Windows
briani 27239
Manglende lyd
Fra : HPVog MMV

Dato : 06-03-05 05:26

Hej med jer!

kl. er nu 5:14 og jeg skal til barnedåb på Sjælland ( Jeg bor i Århus)
Derfor vil jeg lige hurtigt spørge hvad jeg skal skal gøre i en "60 cm fra
skærmen fejl "

Igår ville jeg rydde op på mine to harddiske, og flyttede rundt på nogle
spil, bla flyttede jeg et spil med "Byggemand Bob" over på en sekundær
harddisk fra min "hovedharddisk"
Jeg godt nok en meddelelse om, at programmet muligvis ikke ville fungere
herefter, men jeg tænkte "What the ...."

Det fungerede ikke herefter.

Nå! men jeg afindstallerede og genindstallered spillet, NU er der bare ikke
nogen lyd på, og det er ligegyldigt om jeg installere på den ene eller den
anden harddisk, jeg får en applikation om en fejlmeddelelse til Mocrosoft
osv.

Jeg har ikke autorun på Mediaplayer eller Nero, jeg instalere fra denne
computer.

HPV og MMV.

Håber der er svar når jeg kommer hjem i aften, og på forhånd tak herinde til
alle jer hjælpsomme mennesker.