MS Windows
briani 27239
hvad er proxy settings og hvordan gør jeg ~
Fra : Knud Olsen

Dato : 04-03-05 21:26

Kan du hjælpe mig ?

jeg får flg fejl ved

Som omtalt i http://www.dr.dk/rabatten/arkiv/2005/marts/02_stationrip.htm

downloadede jeg programmet - men får flg fejlmeddelelse:

Could not connect to the stream. Thy checking that the stream is up (jeg
har prøvet alle) and that your
proxy settings are correct ..... (HVAD ER DET OG HVORDAN GØR JEG DET ?)
....... Killing stream !

Bruger Ms internet explorer 6.0 Xp-sp2 er betalt og registreret !

vh KO

Fra : Sven

Dato : 05-03-05 05:26

> [...]
> ...... Killing stream !
>
> Bruger Ms internet explorer 6.0 Xp-sp2 er betalt og registreret !

En proxyserver er en server der står hos din Internetudbyder, og som du skal
sætte rigtig op hvis du vil bruge den (her går jeg ud fra, at det er et
privat ab. vi taler om). Hvis du kan surfe og downloade filer i al
almindelighed, burde det bestemt ikke være et proxyserver-problem. En
proxy-server virker (forenklet fortalt) ved, at alle kunder kører gennem
denne server, og hvis flere internet-kunder vil downloade samme fil, er det
kun den første kunde der henter filen på det oprindelige sted. De andre
henter den så fra udbyderens proxy-server. Det virker (i overført betydning)
næsten som cachen på en harddisk-controller.
Hvad fejlen er, ved jeg desværre ikke, men jeg tror bestemt ikke, at de har
noget med proxy at gøre.

Sven

Fra : Peter

Dato : 05-03-05 22:33

"Knud Olsen" <knud@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ...... Killing stream !
>
> Bruger Ms internet explorer 6.0 Xp-sp2 er betalt og registreret !

Check din firewall, Det er normalt der det går galt.

Peter B