MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvorfor..?
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 04-03-05 15:29

Hej NG

Hvordan kan det være at når jeg starter Windows me op. Så vises der
intet logo-billed lige som der gør i feks. Win 95 og Win 98.

Jeg har selvfølgelig tjekket i filen: MSDOS.sys Og der står det
korrekt. Logo=1

Desuden har jeg naturligvis også tjekket om der over hovedet er en
logo.sys fil og om den står i det rigtige bibliotek. Og der er
problemet heller ikke.

Håber at der må være en eller anden af jer som kan fortælle mig hvor
problemet ligger henne.

mvh
Karsten
http://hjem.get2net.dk/Pallesen/

Fra : Sander

Dato : 06-03-05 09:44

Måske i din bios.
Full screen logo er måske disabled.

Sander.

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 08-03-05 07:06

On Sun, 6 Mar 2005 09:44:04 +0100, "Sander" <noller2@webspeed.dk>
wrote:

>Måske i din bios.
>Full screen logo er måske disabled.
>
>Sander.

Hej
Jeg har været inde og kikke i min bios. Men jeg har desværre ikke det
punkt som du beskriver "Full screen logo" Du eller andre skulle vel
ikke ligge inde med andre gode forslag..

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 08-03-05 23:02

Hej Karsten

> Hvordan kan det være at når jeg starter Windows me op. Så vises der
> intet logo-billed lige som der gør i feks. Win 95 og Win 98.

Det er godt nok længe siden, jeg har kørt med WinMe. - Og jeg var glad for
at slippe af med det, men det er så en anden sag. I WinXP har jeg i min
boot.ini følgende linie:

multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect /sos /NoExecute=OptIn

"/sos" har jeg selv sat for _ikke_ at have Windows-logo under opstart. Hvis
din WinMe også har en boot.ini-fil med "/sos", så prøv at slette "/sos" og
se om det virker.

- Mickel