MS Windows
briani 27239
troy/sckeylog
Fra : Jens Nielsen

Dato : 02-03-05 16:07

har nu prøvet dem og ligelidt hjælper det.

sophos fortæller mig at de stadig er der.

pandasoftware fortalte ved første skanning at de var der, men ved en senere
skanning er de nu væk.

bitdefender fortalte ved både første og anden skanning at de stadig er der.

det er sgu da mystisk.

når jeg starter xp siger den at sckeylog vil starte med at logge fra nu af -
så kan jeg sige ja eller nej og ligegyldigt hvad jeg siger kan jeg ikke se
hvad der sker.

der må åbenbart ligge et eller andet skjult et eller andet sted.

mvh
jens
Fra: "Ricko." <ricko@livsnyter.com>
Emne: Re: troy/sckeylog-r
Dato: 2. marts 2005 10:21

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> ja det har tjekket af

Hvis du ikke har prøvet disse , er det en mulighed

http://www.bitdefender.com/scan/license.php

http://www.pandasoftware.com/activescan/

http://housecall.antivirus.com/housecall/start_frame.asp

Håber det lykkedes at fjerne den.

Fra : Ricko.

Dato : 03-03-05 06:23

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> har nu prøvet dem og ligelidt hjælper det.

Prøv at hente denne ned og kør den
http://www.mcafee.dk/stinger/