MS Windows
briani 27239
Password på zip filer på Compaq recovery c~
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 28-02-05 21:00

Jeg har fået en Compaq Presario 5640 med en svensk windows 98 installeret.
Jeg har nu fået liv i den, men den vil ikke starte almindeligt, kun i
fejlsikret.
Jeg har lavet nogle test og meget tyder på, at filen User.exe er defekt. Den
ligger så i en zip fil på recovery cd.en, men jeg kan ikke få lov til at
pakke den ud, idet den så vil have et password. Jeg kan ikke arbejde med den
på compaq pc.en, da driveren til cdrom drevet ikke indlæses i fejlsikret
tilstand.
Jeg prøver så at få pakket den ud på en win xp pc, men løber hele tiden ind
i password problematikken.
Jeg har prøvet at hente nogle af de programmer, som skulle kunne finde
password i zip filer, men de kan ikke finde noget.
Nogen som har en ide? Generelt password til disse Compaq cd.er eller
tilfældigvis en svensk windows 98, hvor jeg kan få en kopi af user.exe?
Det er den første win98 version der er tale om

Kurt

Fra : Peter

Dato : 06-03-05 15:54

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> tilfældigvis en svensk windows 98, hvor jeg kan få en kopi af user.exe?
> Det er den første win98 version der er tale om

Jeg mener at kunne huske det var CONSUMER eller noget i den stil ?

Peter