MS Windows
briani 27239
opdateringer til win98
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 24-02-05 21:41

Hejsa,

min gamle svigerfar har min gamle maskine ... den er af ældre dato og har en
win98. Nu har han af forskellige årsager behov for at opdatere sin win98.
Men den stakkels gamle mand har kun et 56k modem og 98'eren er ikke blevet
opdateret i 4 eller 5 år.

Kan jeg hente alle opdateringer og brænde dem på en cd?

ras
Rasmus Carlsen
www.carlsenskontor.dk

Fra : Steen

Dato : 24-02-05 22:43

Rasmus Carlsen wrote:

> [...]
> blevet opdateret i 4 eller 5 år.
>
> Kan jeg hente alle opdateringer og brænde dem på en cd?

Man har kunnet bestille en opdaterings cd, hvis man besøgte
WindowsUpdate,det kan være man stadig kan det.

Fra : Calle.

Dato : 24-02-05 22:47

Rasmus Carlsen wrote:
> [...]
> 98'eren er ikke blevet opdateret i 4 eller 5 år.
>
> Kan jeg hente alle opdateringer og brænde dem på en cd?

er det ikke nemmere at tage den med, og sætte den på bredbåndet?
--
Calle.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 25-02-05 10:12

>er det ikke nemmere at tage den
>med, og sætte den på bredbåndet?

- så skjal jeg til at finde et gammelt netkort ... cd'en ville
være nemmere.

ras

Fra : Karsten

Dato : 25-02-05 11:27

"rasmus carlsen (slet UK7HY)" <rasmus.carlsen@UK7HYtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:11093229180.285342599106119@dtext.news.tele.dk...

> - så skjal jeg til at finde et gammelt netkort ... cd'en ville
> være nemmere.

Prøv at kikke her.
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/

Og en udemærket side her.
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Håber at du kan bruge dem...

Fra : Calle.

Dato : 25-02-05 19:56

rasmus carlsen (slet UK7HY) wrote:

> - så skjal jeg til at finde et gammelt netkort ... cd'en ville
> være nemmere.

Som at sætte et netkort i! det tror jeg neppe
--
Calle.

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 25-02-05 22:37

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Som at sætte et netkort i! det tror jeg neppe

- det er jo en ældre model ... har du lige sådan et kort liggende?

ras

Fra : Calle.

Dato : 25-02-05 23:49

Rasmus Carlsen wrote:
> "Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> - det er jo en ældre model ... har du lige sådan et kort liggende?

jeps altid et på lager til sådanne tilfælde, eller et usb tråløs netkort.

--
Calle.