MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Explore problem
Fra : Erik Møller

Dato : 24-02-05 09:15

Hej, hjælp ønskes.

Efter et besøg på microsoft update side vil explore ikke starte, der
fremkommer blot dialog boxen : iexplore exe has encountered a problem and
needs to close. Gendannelse af system virker heller ikke, øv. Det drejer sig
om XP.

Venlig hilsen
Erik

Fra : Peter

Dato : 24-02-05 14:55

"Erik Møller" <bygholmen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> needs to close. Gendannelse af system virker heller ikke, øv. Det drejer

Sådan reparerer du Internet Explorer :

Sæt din Windows XP CD i drevet (hold shift nede for at undgå autostart)
Dernæst går du ned i START|KØR og skriver denne linie (brug evt.
copy/paste):

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132
%windir%\inf\ie.inf

og denæst klikker du blot på ok og følger evt. anvisninger på skærmen .
Så er du kørende med en Internet Explorer der igen er 100 % i orden

Peter B

Fra : Peter

Dato : 24-02-05 15:00

> [...]
> needs to close. Gendannelse af system virker heller ikke, øv. Det drejer

Gør det lige lidt nemmere

Fra : Erik Møller

Dato : 24-02-05 15:36

Har prøvet dit forslag og IE bliver også geninstaleret, men det virker
desværre ikke. Kan MS have interesse i at det ikke virker ??

Fra : Peter

Dato : 24-02-05 22:15

> Har prøvet dit forslag og IE bliver også geninstaleret, men det virker
> desværre ikke. Kan MS have interesse i at det ikke virker ??
> [...]
Har du prøvet at scanne for spyware?

Peter B

Fra : Erik Møller

Dato : 25-02-05 09:42

Hej igen. Nu har jeg lige kørt Ad-ware, desværre uden held. Det er også
lykkes mig at inst. service pack 2, men det virker heller ik'.
Erik.

Fra : Erik Møller

Dato : 02-03-05 11:22

Lige en tak til Peter for din indsats. Det endte med en nyinstallation.