MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows Update-fejl ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 22-02-05 19:38

Ved forsøg på Windows Update har jeg de seneste dage fået nedenstående
fejlmelding:
Windows Update-fejl

Windows Update har fundet en fejl. Denne kan skyldes en unøjagtighed i
computerens indstillinger for klokkeslæt.

Sådan kontrolleres indstillingerne for dato og klokkeslæt:

Dobbeltklik på uret på proceslinjen.
Kontroller, at dato og klokkeslæt er korrekt.

Dato og klokkeslæt er korrekt indstillet, hvad mon der så er galt?

Claus

Fra : Futte

Dato : 22-02-05 20:42

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kontroller, at dato og klokkeslæt er korrekt.
>
> Dato og klokkeslæt er korrekt indstillet, hvad mon der så er galt?

Hej.
Windows kan godt vise korrekt klokkeslet, selv om det står forkert i bios,
kontroller også om bios viser korrekt årstal.

Mvh. Futte.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 23-02-05 08:34

"Futte" <sigurdsigurdsson@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej.
> Windows kan godt vise korrekt klokkeslet, selv om det står forkert i bios,
> kontroller også om bios viser korrekt årstal.

Hvordan kan jeg kontrollere det? Jeg er desværre ikke særlig erfaren med hensyn
til at gå ind i bios.

-cb

Fra : Valle

Dato : 23-02-05 00:31

Hej Claus

Jeg havde samme problem, og hos mig var det tids zonen, den skulle bare
rettes til København, så var problemet løst, håber det kan bruges.

Mvh Jack V