MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
downloaded program files
Fra : pwee

Dato : 22-02-05 16:51

I min mappe ( DIR) downloaded program files er der ca 18 MB
er disse nødvendige? bl. a. er der nogle symantec (norton) virus dat filer,
men jeg har ikke norton antivirus..
kan jeg tømme dette DIR uden at det hele slår kolbøtter

v/h pw

Fra : Rudi Stegen

Dato : 22-02-05 17:39

Hej pwee, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> I min mappe ( DIR) downloaded program files er der ca 18 MB
> er disse nødvendige? bl. a. er der nogle symantec (norton) virus
> dat filer, men jeg har ikke norton antivirus..

Hvis man bruger Symantecs online-scanner, smider den filerne i den
folder, og den sletter dem ikke igen. Den slags opførsel har mange
online-programmer desværre.

> kan jeg tømme dette DIR uden at det hele slår kolbøtter

I min er der en lile desktop.ini og en lille wuweb.inf.
Sidstnævnte har tilsyneladende noget med Windows Update at gøre, da den
starter med:
"; Inf file for Windows Update WUWeb.dll ActiveX control"

Ellers er folderen tom.

Under alle omstændigheder kan du da se, hvad der slettes med Windows
XP's egen diskoprydning (fx "Denne computer", højreklik på
systemdrevet, Egenskaber og klik på diskoprydning. Husk at sætte
flueben i "Downloaded program files" hvis det ikke automagisk er der).

--
Hygge fra Århus - Rudi
En mail, mailen, flere mail el. mails, alle mailene