Hjælp til tegnefilm vi ikke kan finde
Fra : René Hansen

Dato : 11-05-05 18:38

Hej forældre

Jeg har nu ved flere lejligheder set noget på norsk TV (NRK) de kalder for
"Brann mann Sam" Min søn er lidt mere end 2 og ville gerne se
den med dansk tale.

Ved nogen herinde om den findes på dansk. Hans favorit er Postman Per og
tager farmand ikke fejl er brann mann sam lavet af de samme der
lavede Postman Per.

Mvh Far og Frederik

Fra : Holst

Dato : 11-05-05 19:40

René Hansen wrote:

> [...]
>
> Ved nogen herinde om den findes på dansk. Hans favorit er Postman Per og
> tager farmand ikke fejl er brann mann sam lavet af de samme der

http://www.firemansam.co.uk/lang.php

Som måske ikke hjælper dig alverdens, men er det den, så har folk jo
måske noget at gå ud fra.

Fra : Holst

Dato : 11-05-05 19:47

René Hansen wrote:

> [...]
>
> Ved nogen herinde om den findes på dansk. Hans favorit er Postman Per og
> tager farmand ikke fejl er brann mann sam lavet af de samme der

Amazon.co.uk har et par DVD'er med Fireman Sam, men det fremgår ikke af
beskrivelse, om der er dansk tekst og/eller tale på dem. Men det er vist
- har jeg ladet mig fortælle - meget typisk for Amazon.co.uk. Der står
blot "Main language: English".

Jeg kan ikke finde dem hos axelmusic.dk eller dvdoo.dk, men der er jo
også mange andre muligheder.