Mand med kædesav
Fra : HMH

Dato : 11-05-05 17:00

Hvor finder man en sådan i Odense og omegn?

Jeg har ringet rundt for at få et væltet træ i min have skåret op - men det
virker som om, det er komplet umuligt at få fat i havemænd, gartnere og
skovarbejdere.

Er der nogen her, der kan anbefale een?

MVH HMH

Fra : John Bennetzen

Dato : 11-05-05 17:20

> [...]
> det
> virker som om, det er komplet umuligt at få fat i havemænd, gartnere og

Kan jo kun anbefale migselv...

Mvh John...

jrb@5750.dk

Fra : Habit

Dato : 11-05-05 20:48

Jamen det er vel også godt nok.... Er det ikke John >SSSS<

Fra : HMH

Dato : 11-05-05 22:10

> Mvh John...
>
> jrb@5750.dk

Hej John

Så mailer jeg dig da lige.

MVH HMH

Fra : HMH

Dato : 13-05-05 08:12

> Kan jo kun anbefale migselv...
>
> Mvh John...
>
> jrb@5750.dk

Har du en anden e-mail adresse end denne, der er mere hensigtsmæssig at
skrive til? Eller har du ikke tid lige nu?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 13-05-05 22:25

HMH wrote:

> Jeg har ringet rundt for at få et væltet træ i min have skåret op -
> men det virker som om, det er komplet umuligt at få fat i havemænd,
> gartnere og skovarbejdere.

Find en, der har brændeovn. Han opskærer og fjerner sikkert dit væltede træ
helt gratis.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk/