hvor køber i... (OT)
Fra : taina

Dato : 08-05-05 01:40

.... et litermål af den gamle, kedelige firkantede plastik-slags?

Jeg har været i 2 x isenkram og 1 x føtex og kan kun finde hypermoderne
pyrex/hærdet plastik - dimser, som enten ser uholdbare ud, er uden håndtag
eller bare er for lange til snildt at grave foder op fra fodersækken...

Andre gode forslag til måledimser modtages også med kyshånd

mvh. tina

Fra : Ukendt

Dato : 08-05-05 08:19

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> ... et litermål af den gamle, kedelige firkantede plastik-slags?

Loppemarkeder og genbrugsbutikker med køkkengrej plejer at være
leveringsdygtige

Tina

Fra : Anet

Dato : 08-05-05 11:37

"Tina" <wunjo(a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Loppemarkeder og genbrugsbutikker med køkkengrej plejer at være
> leveringsdygtige
>
> Tina

(klip)

Jeg har købt mine hos Damborg. Isenkræmmere eller fundet dem der ligner hos
f.eks landbrugsforretninger hvor vi handler traktorting.

--
Hilsen
Annette

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 09-05-05 07:50

taina wrote:
> ... et litermål af den gamle, kedelige firkantede plastik-slags?

Dreisler storkøb i Aalborg er vist nærmest det eneste sted vi har fundet
et. Dem i helt klar hård plast holder ikke længe. Dem i uklart
halv-blødt plast holder længere.

> [...]
> eller bare er for lange til snildt at grave foder op fra fodersækken...
>
> Andre gode forslag til måledimser modtages også med kyshånd

En fodertønde kunne måske også hjælpe lidt. Nemmere end sække, og kan
med lidt indsats findes billigt.

-dennis

Fra : taina

Dato : 10-05-05 12:22

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> skrev i en meddelelse

> ... et litermål af den gamle, kedelige firkantede plastik-slags?

klip

Jeg bukker og takker og kaster mig endnu engang ud i jagten
Dennis - fodertønde skal jeg selvfølgelig osse ha'. Men en ting ad gangen -
der er godt nok mange ting, der sådan liiiige skal anskaffes...

mvh. tina

Fra : inez2

Dato : 16-05-05 18:05

Hej Tina
Nu ved jeg jo ikke hvor du bor. Men jeg har netop i fredags købt 2 stk
af de "gamle" litermål i flexibelt plastik der kan komme ind imellem
tremmerne i boksen så man ikke behøver at åbne boksdøren. Dem købte jeg
i Kvickly i City 2 i Tåstrup til 19,95kr. De er i klart gennemsigtigt
plast. Jeg havde ligesom dig også været i flere butikker og også kun set
de nymoderne af slagsen.
Hilsen Lise

http://www.kandu.dk/

Fra : inez2