Ramsherred, Assens
Fra : Bodil Madsen

Dato : 27-03-05 09:22

Jeg søger fotografier fra Ramsherred i Assens i nærheden af gasværket ca.
1900- 1910 evt. før, samt fra kalkbrænderiet i Assens. Jeg har endnu ikke
spurgt på museet.

Med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Ove C. Kronborg

Dato : 29-03-05 14:55

Hej Bodil

Jeg ved, at Assens bibliotek ligger inde med en bog, der handler om Assens i
gamle dage eller Assens gennem tiderne. Jeg husker desværre ikke med
sikkerhed titlen på bogen, men i den er der mange billeder fra det gamle
Assens bl.a. fra Ramsherred. Mulig titel er "Assens gennem 700 år" af
Lauritz Maaløe.

Venlig hilsen
Ove Kronborg

Fra : Bodil Madsen

Dato : 29-03-05 16:15

Tusind tak for henvisningen. Det burde jeg selv have tænkt på.
Med venlig hilsen
Bodil Madsen