Vedhæftet fil i Outlook
Fra : Jens

Dato : 28-05-01 17:20

Hej NG

Jeg bruger outlook til e-mails. Jeg sendte en mail og modtageren modtog
mailen med en vedhæftet fil ved navn C.DTF.

Er der nogen der kender denne type?

Jens

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-05-01 14:52

"Jens" <jens.claudius@get2net.dk> skrev:

> Jeg bruger outlook til e-mails. Jeg sendte en mail og
> modtageren modtog mailen med en vedhæftet fil ved navn C.DTF.
>
> Er der nogen der kender denne type?

Næ - men Google [1] er som sædvanlig et godt sted at lede efter
information. Det er sandsynligvis fordi du bruger MS' RTF-format i
din(e) meddelelse(r) - og muligvis fordi din modtager benytter
Lotus Notes. Send i stedet i almindelig tekst - eller om nødvendigt
i HTML, hvis modtageren kan læse dét format.

MS-RTF er fint når både afsender og modtager benytter MS-produkter,
men mange andre programmer forstår ikke formatet, og viser derfor
en vedhæftet fil (hos mig hedder den som regel winmail.dat).
Teksten kommer dog stadig frem - bare uden formatering.

Se evt. dette link (der desværre ombrydes når jeg sender det - så
kopier det til browseren hvis det skal virke):
<URL:http://www.support.lotus.com/sims2.nsf/852561c1006719a98525614
100588964/5ac6831d54ff66bc8525684f0071b0a1?OpenDocument>

1) www.google.com

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)