Flere brugere på én PC
Fra : Fam. Gunst

Dato : 28-05-01 13:11

Hej

Idet jeg har opsat og installeret en computeren med Win2k ønsker jeg at
oprette flere brugere: 1 administrator og x antal brugere med stærkt
begrænset adgang.
Dette tillader Win2k uden problemer, men..
Når man efterfølgende installere internetforbindelsen under administrator
virker denne ikke under brugerne - kan man ikke overføre opsætningen til de
enkelte brugere så de får samme forbindelse mht. password og brugernavn?

Tak for hjælpen

Venlig hilsen

Jacob

Fra : Ib Mohn

Dato : 28-05-01 15:19

Du går på maskinen som den bruger der nu skal bruge internet og opretter
forbindelsen

--
Ib Mohn
Ib@branel.dk