jeg bruger en mySql database og billederne~
Fra : Christian Poulsen

Dato : 28-05-01 11:26

jeg bruger en mySql database og billederne sender jeg fra et javaprogram

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 28-05-01 12:28

Christian Poulsen skrev:

> jeg bruger en mySql database og billederne sender jeg fra et
> javaprogram

Tak for den oplysning.

--
Venlig hilsen
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Jonas Delfs

Dato : 29-05-01 19:10

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.epostadresse@eksempel.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for den oplysning.

Heh - ja, det var jo kanon. Hmm... mærkeligt indlæg. (Christians)

--
Mvh. Jonas Delfs
http://delfs.dk

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : Rune Bromer

Dato : 29-05-01 20:30

Jonas Delfs <nospam@delfs.dk> wrote in message
> [...]
> Mvh. Jonas Delfs
> http://delfs.dk
>
> "Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Nej da.. Det var da for fedt.

/Rune

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 30-05-01 07:32

> "Jonas Koch Bentzen" <ingen.epostadresse@eksempel.dk> skrev i en
meddelelse

> Heh - ja, det var jo kanon. Hmm... mærkeligt indlæg. (Christians)

Kik på afsenderen Christian fik lavet en ny tråd i stedet for at lave et
reply på Troels's indlæg

mvh/Peter Lykkegaard