min webserver er død
Fra : Martin A

Dato : 29-11-00 22:59

Jeg opgraderede apache med rpm's fra
Redhat's side, under security fixes (Redhat 6.2)
og nu kan jeg ikke få forbindelse med den.
Webbrowseren timer ud. Jeg har prøvet at dræbe
alle httpd og startede igen med kommandoen httpd.
Hvad er meningen ?!

Hilsen Martin

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 30-11-00 07:48

Martin A skrev:

> Jeg opgraderede apache med rpm's fra
> Redhat's side, under security fixes (Redhat 6.2)
> og nu kan jeg ikke få forbindelse med den.

Prøv at se på portnummeret ("Port") i httpd.conf. Det kunne være, den
var sat til 8080 (hvilket den er som standard) og ikke 80, som nok er
det, du ønsker.

--
http://jonaskochbentzen.dk/

Fra : Martin A

Dato : 30-11-00 10:29

Den er sat til port 80.
På samme maskine kører der en squid proxy.
Bruger jeg proxyen kan jeg ikke komme
ind til webserveren, men hvis jeg går
udenom proxy, kan jeg godt få adgang.
Det virkede fint sammen med proxy før
rpm opgraderingen.
Nogle ideer ?

Med hilsen Martin

Fra : Martin A

Dato : 30-11-00 13:29

Jeg kan tilføje at jeg ikke kan få
forbindelse med web-serveren hvis jeg
starter en browser fra samme maskine, og
det er uanset om jeg er root eller om jeg
bruger proxy.
Prøver jeg at connecte fra en anden maskine,
lykkes det hvis jeg ikke bruger proxy.
Forvirret ?

Martin